Thursday, April 11, 2013

Pretty Serious - Claris



Jeg har virkelig falt for Pretty Serious.
Lakkene er unike og av outstanding kvalitet, innpakningen er to die for.
Claris er en lakk som virkelig skiller seg ut i mengden av nye lakker jeg har samlet siste tiden.

Read on, read on!

Clairs er en nydelig, rosa/korall/peach jelly med et svært tydelig gullflakes. Jeg elsker lakker med kontrastshimmer. Denne lakken er like killer i flasken som på neglene oxo etter top coat.
So killer.
<3 td="">

Konsistensen er perfekt, lakken fordeler seg flott, den dekker på 2 strøk og tørker smooth.
Dette er lakken jeg kommer til å ha i esken med lakker jeg bruker ofte. Fargen vil kle de bleke piker og piker med mørkere hud.
Perfekt.
Direkte sollys.

Gaaah, I love it so.

Kjøpes via feks vidunderlige Norway Nails. Husk bruker du koden "svartebloggen10" får du 10% avslag.


No comments:

Post a Comment