Tuesday, August 21, 2012

Ninja Polish - Humble Bee

Bare flasken i seg selv er to die for.


Indie once again!

Dette har vært en lemming lenge, og når Floam kom back on stock sammen med Humble Bee måtte jeg slå til på begge.

Humble Bee er matt sort og gult glitter i klar base, denne type glitter er all the rave om dagen og jeg klager ikke. Har ganske mage indies av samme type, og jeg digger de alle som en.

Humble Bee kan enten brukes alene eller over en annen lakk. For å dekke alene trenger du 2-3 strøk. På bildene har jeg 2 strøk over en melkehvit gul creme. Dette er en veldig top hungry lakk, den trenger 1-2 strøk Seche Vite for å fjerne teksturen, og den trenger nye strøk Seche Vite påfølgende dag(er). Det er ikke et problem, jeg elsker når neglene får den dybden som skapes av masse top coat over glitter.

Humble Bee er en tykk glitterlakk, men den er utrolig god å jobbe med. Penselen er fin og tykk, lakken fordeler seg jevnt og du trenger heller ikke fiske opp de større sorte glitterene fra flasken. Du får det du trenger ved vanlig påføring.

Humble Bee tørker matt og med mye tekstur, du må som nevnt over bruke en top coat.

Har hørt fra små lakkomane neglefugler at denne er et rent helvete å  få av neglene. Bring it on, sier bare jeg. It's worth it ;)
I skyggen.

Kjøpes via Ninjapolish
Stalk that shit!


No comments:

Post a Comment