Friday, August 31, 2012

Naild'it indies



Har en beksort dag, dette blir lite tekst og mye bilder.

To outstanding lakker fra Naild'it, nok et indiemerke som fortjener all oppmerksomhet.

Foggy Pond er av en annen verden. Dette er uten tvil en av mine top 10 indies nå. Den består av matt glitter. Gul, sort, turkis og litt større burgunder firkantet matt glitter med tekstur. Sammen skaper alt dette en virkelig stunning lakk. Jeg har ett strøk over Butter London Wallis. Jeg vil ikke ta av denne komboen før jeg må. Holy shit.

Påføring er en drøm, det holder med ett strøk for effekt, den trenger 2-3 for å dekke alene uten undies.
Som matt glitter generelt, tørker denne matt og trenger et par generøse strøk med top coat.




Den neste lakken fra Naild'it er CandyCorn. Jeg elsker alt som har med Halloween å gjøre. Alt. vi går totalt berskerker og lesser ned kåken med pynt og stæsj og har det oppe i en uke. Minst.
CandyCorn er en lakk jeg ikke ville ha tenkt over var noe for meg, om det ikke var for en stunning combo imfeelingnail-venturous hadde på sine swatches. DIES.
Denne lakken består av gull, orange, hvitt, hvitt bar glitter, mindre sort glitter og disse store runde sorte som er så unike. Aldri sett noe lignende. Digger de.


Påføring god, denne er så full i glitter at den nesten dekker for mye på ett strøk! Luxusproblem ;) Denne dekker på to strøk alene, og trenger generøst med top coat. Du må fiske etter de store sorte glitterene, det er det eneste kjipe. Men det er så jævlig verdt det.



På bildene har jeg ett strøk CandyCorn over Opi Skull and Glossbones for å gjenskape imfeelingnail-venturous sin stunning combo.

Du kan kjøpe begge via Naild'it via hennes butikk på Etsy.
Du må følge meg via facebook o.l for å vite når re-stocks skjer.

Stalk that shit!

No comments:

Post a Comment