Saturday, October 13, 2012

Holika Holika

 Dette er en kort post om et kick ass produkt fra Holika Holika, et merke fra Korea.
Dette er et shimmerpudder som egner seg best til som highlight på bryn, i øyekroken, eller over øyenskygge. Til fest kan du bruke en stor pudderkost til å påføre litt pp bryst og skuldre.
 Innpakningen er utelukkende grunne til at jeg måtte kjøpe denne. Hallo. Ugle! Innpakningen er i solid, hard plast, med generøst speil og en overraskende god kost. Selve pudderet har et lokk som skjermer det fra skader ol.

Meget praktisk lokk.

 Pudderet er som du ser utformet som en ugle, fargene er gul, turkis, lilla, peach og hvitt. Du kan bruke de hver for seg eller sammen.
 Kan neppe bli mere vakkert, eller hva.
Nydelig diskret shimmer.

Jeg kjøpte denne via Ebay, bare søk på Holika Holika. Kostet ca 80,- tipper jeg.

2 comments:



  1. Drysser den lett av... eller blir den på:)? Jeg kan tenke meg den er fin over kinnben og under bryn, men vil den sitte som highlight
    i "tear duct" ??:)

    ReplyDelete
  2. Det er ikke et produkt som erstatter en klassisk highlight, dette gir mere diskret shimmer. Jeg ville ikke ha brukt denne på kinnben med mindre jeg skulle på club feks. Over en øyenskygge eller i øyekroken funker den fint. Du må ha en primer for at slikt shimmer skal feste seg og vare :)

    ReplyDelete