Tuesday, November 13, 2012

Zoya - Aurora



6 nye Zoya-lakker fant sin veg til meg nylig.
Dette er Aurora fra den nye Ornate collectio, og det er årets flotteste lakk mener jeg. Bildene viser ikke lakken true to life what so ever. Holy shit den er fin.

Aurora er er en magentafarget jelly med holografisk glassfleck. Den er sterkere rosa enn på bildene og holo-effekten er insane. Denne dekker på 2 strøk  noe som overrasket meg skikkelig. Hadde sett for meg en klassisk top coat. Den er som andre glitterlakker top coat hungry. Jeg har ett strøk Gelous top coat og et  Seche Vite. Jeg har Logan, Blaze oxo fra denne kolleksjonen som jeg har brukt men ikke tatt bilder av. Kommer bilder om dere lover å _ikke_ oppføre dere pent.

Zoya er en bitch å få tak i. Du trenger en pusher eller du kan bli medlem i en gruppe på face der lakker selges/byttes.




2 comments: