Monday, August 5, 2013

ManGlaze - Santorum

 Jeg kan ikke huske om jeg har postet om Santorum før. Om jeg har postet før, er det en lakk som fint fortjener to poster. It's that kool.


 Santorum er en kick ass kreasjon fra ManGlaze, ett av mine favorittmerker. ManGlaze drives av en gjeng mannfolk som er rimelig crazy, og de er kjent for sine outstanding matte lakker og sin unike street art på flaskene.
Santorum føyer seg fint inn i rekken av navn som ikke passer seg rundt bordet under en søndsagsmiddag med svigers.
 På bildene har jeg Santorum i en Ruffian, matt mot glans er veldig kult. Santorum har en mørk brun base med subtilt shimmer som vises i solen. Dette er Mister Svarteblogg sin favorittlakk, bare for å nevne det.
 Du kan selvsagt påføre top coat for en helt annen look, her ser du ett strøk Seche vite. Som du ser skjuler det seg et komplekst glitter i denne.
 Lakken er som alle matte lakker, tykkere enn vanlig lakk, og tørketiden er også litt lengre. Denne dekker på to strøk, penselen er perfekt og lakken legger seg supersmooth på neglene. Min erfaring med Santorum er at den er mere slitesterk enn andre matte lakker. Uten top coat har ikke lakk beskyttelse mot slitasje og matte lakker ser derfor fortere herjet ut. Denne er bedre enn de fleste på dette området.
 Måtte ta med baksiden av flasken og teksten. Den står for seg selv.
Manglaze Santorum kan du kjøpe hos Norway Nails eller via Facebook-siden til ManGlaze.
Koster 149,- hos Norway Nails. Bruk SVARTEBLOGGEN10 for 10%

No comments:

Post a Comment