Wednesday, December 25, 2013

Long time no see!


                                                               IT'S ALIVE!!!!! :O
 


Hallais freaks and geeks!
Har ikke blogget på en hel evighet pga masse jobb, sykdom og stress.
Nuh har man noen dager fri grunnet jul og da har man søren meg overskudd til litt jåleri!
Det kommer flere poster i romjulen, har noen godbiter å vise dere, my fellow addicts.

Denne posten er om Stila - Color me glossy lip glaze set. Jeg postet link til dette settet på facebook-siden. For settet som inneholder 9 glosser betalte jeg latterlige  174,- over at Beautybay.com. Settet er på salg og koster egentlig 280,-. Pr stk koster disse glossene 142,-
You do the math.

Ta ut denne stiften




Lip Glaze er en av mine all time fav gloss. Jeg har selvsagt ørten fra før, og fikk et par av de i settet om jeg ikke husker feil. Backup we alltid bra.
Disse glossene er behagelige på, passe sticky, kommer i ulike toner med og uten shimmer.
Screw it!
Du må skru på bunnen av glossen ca 30 ganger for å få produktet opp til penselen første gang. Når du skrur hører du en klikkelyd. Følg med på penselen når produktet kommer ut slik at du ikke får for mye. Når glossen er åpnet og klar, trenger du bare et klikk eller to ved påføring, alt ettersom hvilke pigmentering du ønsker. Glossen kommer ut i penselen og du påfører direkte til til lippene. Penselen er passe myk til å ikke irritere lippene dine, og passe fast til å fordele produktet bra og forme rette linjer. Jeg har ikke opplevd at produktet siver ut når glossen ikke er i bruk. Klikk opp nok produkt til bruk, ikke overdriv med mindre du vil se ut som en tøs fra Majorstua som syns hun er sexy med tonnevis av slim i munnvikene. You aint, darling. You aint. Less is more or yo is a whore! Eller noe. Anyways....
Fjernet!



Dette er ikke høypigmenterte glosser, noen har mere pigmenter enn andre. Jeg vil tro alle vil kunne finne en farge som passer deres behov og stil. Fra helt nude, til vovet rød. Kaleidoscope er en nude, kald pink med gullshimmer, pen alene, perfekt over en annen farge. Melon bruker jeg ofte på vei hjem fra jobb, nok farge til å redde meg fra å se ut som en zombie. Persimmon er en klassisk rød som vil kle de fleste. Dazzleberry er den som passer best til mere pøntet anledning. Ellers er de nude spot on for de som bare vil ha litt diskre farge og gloss.

Swatches av gloss er ikke akkurat enkelt å få til. På lippene fanger ikke kamera opp ulikhetene, så de er swatchet på min vakre underarm.


Kaleidoscope har fint gullshimmer..
Melon i midten er en fav.

Fra øverst: Amaretto, Strawberry Cream, Wildberry, Kaleidoscope, Melon, Passion Fruit,
                                                             
Dazzle Berry, Cranberry, Persimmon.
Dazzleberry nederst har gullshimmer.



No comments:

Post a Comment