Tuesday, June 17, 2014

Pixiwoo-paletter


Tja.
Alle elsker å hate Pixiwoo, jeg mener de har talent ut av ræven -  spesielt Sam. Sminkekostene er av kanonkvalitet, så jeg ville teste palettene de nettopp kom ut med. Er jeg imponert? Well, am I?

Det er to paletter, begge kommer med 2 miniglosser, en gel liner, en blush, en creme highlighter og 4 øyenskygger.
Hard papp, plastluke i lokket, magentisk åpne/lukke, nada speil. Kul design i sort.
I tillegg kommer de med en liten detailer brush. Slikt liker vi jo.


Night Owl Makeup Kit

Modern Natural Makeup Kit

Night Owl Makeup Kit
Night Owl har farger som passer til smokey eyes, eller kveldssminke for streite piker. For oss andre er det bare å kjøre på med disse mørke fargene anytime. Everyday is Halloween. Pigmentert? Faktisk helt ok øyenskygger. Roughen er subtil og fin, highligteren er passe diskret. Gel eyeliner......nope. Den er hard, vanskelig å jobbe med og generelt søppel og ræl. Glossene er fine, spesielt den røde som er den eneste med en sterk farge.
Modern Natural Makeup Kit

Nøytrale farger, som er helt streit til sin bruk. Helt ok pigmentert. To glosser meg shimmer i, total waste of space. Igjen er brun gel eyeliner søppel av samme grunn som nevnt over
Såh hva er dommen fra den strenge kvinnen? Disse er helt OK om du er på jakt etter et billig palett å ta med på ferie, det er supert med blush, highlight og øyenskygger i sammens ett. Gel eyeliner er sadly no good. Jeg har brukt begge, hadde med ene på 2 dagers seminar nylig. Jeg anbefaler de ikke varmt, det er mange andre merker som fører langt bedre paletter. Men de er helt OK, og for en samler gøy å ha.


Disse er limited edition, og koster $25 via Real Techniques.

No comments:

Post a Comment