Sunday, August 24, 2014

L.A. Girl Glazed Lip Paint Spring 2014.


Det er flere merker som har kommet ut med lignende produkter, både Milani og Too Faced. Både Milani og Too Faced er mye dyrere enn L.A Girl så jeg ville teste den billige versjonen.

Flytende lipstick er ikke nytt under kjolen, men sterke farger i sleek tubeform er.
L.A Girl kommer med 6 farger:

Blushing - a medium mauve.
Babydoll - a cool-toned bubblegum pink.
Hot Mess - a medium coral.
Bombshell - a bright fuchsia.
Coy - a medium lavender.
Pin-Up - a bright cool-toned red.

Disse minner faktisk veldig om OCC Lip Tar om du kjenner det produktet. Meaning svært pigmentert og du trenger svært lite produkt for å få total coverage. Det betyr også at om du bruker for mye vil du ende opp med skikkelig pulemunn. Less is def. more. Jeg har ikke prøvd Milani eller Too Faced sine, men de er ifølge teh interwebz en helt annen tekstur.

Jeg har testet disse i noen dager, og jeg er meget så happy. Du bør påføre disse med en lip brush, eller om du ønsker en mere stained lip kan du påføre med finger. Jeg har brukt produktet rett fra tuben men det gir deg ikke en streng lipline. Og vi liker det strengt.

Jeg kan faktisk bruke alle som en, Baybydoll er den som ikke vil bli brukt fordi den er for lys rosa. Men alle de andre er kalde i undertonen og perfekt for mitt bleike tryne. Coy er dritsexy. Hot Mess minner meg om Illamasqua intense lip gloss i Mistress. En farge som ser helt loco ut før man får den på, men da er den en killer kald coral. Win.

Med tanke på hvor lite produkt som trengs vil du ha disse i år og dag. Og kjøper du alle 6 har du farger til alle anledninger og til alle humør. Jeg anbefaler de varmt.

Og hva koster disse, mon tro?
$4 pr stk.
Jeg kjøpte alle 6 via Ebay for kr 98,- ink 55 kr shipping. (seller lahappysavings)

Jeg bare nevner at Lip Tars koster $18 or stk....

Cruelty free.

No comments:

Post a Comment