Friday, December 19, 2014

Lime crime - Venus The Grunge Palette.



Dette palettet fra Lime Crime har jeg venter helt sykt lenge på, pre ordered for ørten mnd siden og det kom endelig i posten. Dette er ikke for alle, siden fargene alle som en går i rød/rosatoner. For meg som har grønne øyne er dette et must. Og selv om fargene kanskje ser skremmende ut, gir palettet mange muligheter for mere nedtonede looks. Det heter "Venus-The Grunge Palette" og tro meg når jeg sier jeg hatet alt som hadde med Grunge å gjøre, bortsett fra rød øyenskygge selvsagt.
Og for de av oss som følger med på sminkefronten er nettopp Marsala den hotteste fargen right now.
Marsala er en farge som du garantert vil se shitloads av på runways og i ads i 2015. (Pantone says so)



Read on!

S flipping gorg.

Kan vi snakke innpakning? For real? Shut up! Det er så forbannet pent at jeg nesten kaster opp. In a good way. Utsøkt kunstverk rett og slett, med gull og eterisk skjønnet i en god blanding. Og piken på palettet er jo Venus her self. Vi liker Venus. Selv pappesken er outstanding som du ser av bildet med nydelige vintage roser....
Gold, baby!

Fargene går som nevnt i rødt, rosa i kalde og varme farger, noen er matte andre har shimmer i varierende grad. Den mest uvanlige er uten tvil Divine (nederste rad nr 3 fra venstre) Dette er en matt, kald taupe som er grå før du påfører, men som blir en underlig kald dusty rødtone ved pådføring. Jeg elsker denne.


So smooooth.



Fargene har fantastisk pigmentasjon og er smørmyke å påføre, blends like a flipping dream og du kan bygge opp intensiteten i det uendelige. Som du ser av swatches er fargene ikke så skremmende. Det er virkelig kvalitet i disse altså...som du ser av bildene er det nesten så man får lyst å ta på skjermen...det ser ut som fløyel.


Disse er swatchet over en primer btw, men tro meg det endrer ikke pigmenteringen.



Bling!

Baby got back.







Dette palettet kjøper vi via Lime Crime, og når du er innom der kan du plukke med deg noe av alt de andre fantastiske de selger. Lime Crime er ikke for A4-kvinnen. Thank fuck for that. NB er fr øyeblikket utsolgt så sign up for å få beskjed når det er back in stock.

Koster: $42
Cruelty free

No comments:

Post a Comment