Thursday, September 10, 2020

Sample beauty - sparkly pigments.

Åh milde måne...noen ganger er det umulig å skrive om et produkt du både elsker og hater. Jeg elsker glitter, skikkelig skjære av natur. Når jeg oppdaget disse pigmentene fra Samle Beauty måtte jeg bare teste siden de var veldig billig. Første pigment kjøpte jeg via Beautybay, pakken med mixing medium og glitz glue samt et pigment til, kjøpte jeg via hjemmesiden til Sample beauty. 


 

De har ulike pigmenter jeg gikk selvsagt for de mest intense: Keira B og Sean Maloney.

Problemer med disse er enkelt og greit at de er ekstremt vanskelig å jobbe med, pigmentet er så finkornet at det velter ut av beholderen bare du tenker en stygg tanke, rommet du er i ser ut som et dårlig vintereventyr fra 70-tallet, glitter føkkings everywhere! Jeg har allerede mistet en del pigment bare ved åpning av boksen, og to ganger sølt ut på underlaget. Føkk altså.

 

Mt life right now

 

Søl!

My flipping bed right now

 

 Når det er sagt, så er resultatet to die for. Jeg har testet glitterlimet Glits Glue  med absolutt best resultat, da fester glitteret seg skikkelig og ser nesten ut som foil eller speil. Når jeg har brukt glitterlimet flagrer ikke glitterpartikler overalt, men sitter bom fast der jeg har påført det.

Sean Maloney - stunning påført med Glitz glue, not so good med mixing medium.

Keira B duo chrome shift gull og lilla, very nice. Første swatch m Glitz glue.

 
Anbefaler Glitz glue.
 

Krukkene med pigment koster £5.95 og er produktet er vegan.

Jeg er faktisk litt forvirret over produkter Muli-use setting liquid - turn pigments into paint. Jeg tror jeg må teste mere men så langt har jeg ikke fått resultat jeg liker. Det blir tynt lag og ikke foil effekten jeg er ute etter, kanskje jeg må bruke mere pigment, selv om jeg testet med en bitteliten dråpe setting liquid. Jeg vil absolutt anbefale å bare kjøpe glitterlimet isteden. Kan da brukes som hightlight på øyelokk, som eyeliner, eller mye annet  morro.

Testet litt på øyenlokk med godt resultat, vil poste bilder på Instagram når jeg har nrg til å gjøre en look med dette produktet. 

Akkurat nå sitter jeg her full i glitz i en storm av glitter. Og jeg er litt sur. Pen, men sur. 





No comments:

Post a Comment