Saturday, August 6, 2011

Kleancolor - Glitter overload!



Kleancolor er billig lakk for de av oss som har en nesten autistisk fasinasjon for glitter, flakies, holo, metallics of selvsagt de mere standard lakker. Det er et utall av valg, og det er rimelige greier. Så her kan kan fråtse i farger og effekter til kuene kommer hjem.

Det har blitt etterlyst swatches, so here they are! Prepare for nail pron! Klikk på bilder for detaljer :)
Dette er Aurora, Born to be purple, Chunky holo puppy, Fireworks, og Chunky holo black. Jeg har ingen klar favoritt, fordi jeg elsker de alle sammen. Chunky Holo Black går for å være den peneste av holo-lakkene til Kleancolor, men jeg syns alle er amazing. Noen syns disse har en sterk lukt, men om du forventer at neglelakk skal lukte roser og enhjøringer må du finne deg en ny hobby.

Jeg har swatchet lakkene både alene og med sort lakk som base. Dette er top coats, og funker over alle mulige fine farger :) 

Med sort baselakk


Med sort baselakk
 


Alene uten baselakk

Alene uten baselakk

Med sortbaselakk
Alene uten baselakk
Med sortbaselakk
Med sort baselakk


Du får kjøpt Kleancolor via Beautyjoint.com
Lakkene koster  $1.75
Kleancolor tester ikke på dyr.

6 comments:

  1. Wow. Dette var noe å kjøpe til Ida. Takk for tipset:)))

    ReplyDelete
  2. Kan levende forestille meg at hun hadde besvimt ja ;)

    ReplyDelete
  3. Awesome! Så utrolig mye fint og fancy! Born to be purple med svart base ser veldig ut som Deborah Lippman - Bad Romance

    ReplyDelete
  4. Steike, det har jeg ikke tenkt på! Det er jsaggu sant :D Jeg har en dupe! Woho!

    ReplyDelete
  5. Åå, herregud!! Glitterneglelakklykke!! :D

    ReplyDelete