Monday, August 1, 2011

Urban Decay - Naked Palette



Etter dagesvis i ørsken, våkner vi sakte. Det mest verdifulle vi kan gjøre for å ivareta vårt demokrati, er å fortsette som før. Mere av det samme. De små ting teller.

Jeg hadde mine to aller beste venner på jentehelg, og min edelsten Ingrid hadde fått tak i Urban Decay Naked Palette til meg. Dette var umulig å oppdrive, og ble utsolgt på rekordtid da det ble lansert. Ryktene gikk om at det var limited edition, og folk kjøpte for ekstreme summer via Ebay. Not so. Med mindre du har en snill venn i England som meg, eller i andre land som fører dette palettet, må du nok sleve over bildene. Edit: nå til salgs hos Beautybay.com!

Hva er så spesielt med dette palettet? Vel, det er for det første en fantastisk samling av nøytrale farger, som passer perfekt til alle hudtoner, øyenfarger og aldre. Det er farger du kan bruke til hverdags eller til fest. Det er en blanding av matte og shimmerskygger. Alle farger kan kombineres. Dessuten er kvaliteten utsøkt. Myke, høypigmenterte og lette å jobbe med. Det følger med en mini Eyeshadown primer og en lay down brush for påføring og denne børsten er blitt en favoritt. Selve palettet er nydelig designet, i solid innpakning, svøpt i sjokoladebrun fløyel med trykte gullfonter, et generøst speil preger innsiden, og lokket har magnet. Alle øyenskyggene har navn oppført. Palettet, tross sin størrelse, en behagelig vekt som kun vitner om kvalitet og ikke unødvendig materiale. Fargepaletten går i duse toner, fra de helt lyse duse mot de mørke svulstige.

I helgen ble disse fargene grundig testet på meg selv som er svært lys, Ingrid som hadde en gylden solbrun hud, og Silje som var et sted midt mellom. Og alle 3 fikk nydelig resultat av disse fargene.

Stort mere er det ikke å si. Det er in short amazing.

Urban Decay Naked Palette koster $48.00 via feks Urbandecay.com, Sephora.com, Debenhams.com

Urban Decay tester ikke på dyr.

No comments:

Post a Comment