Friday, September 23, 2011

China Glaze - It glooooows




Jeg elsker Halloween og jeg elsker alt som er glow in the dark. Derfor måtte jeg ha denne kolleksjonen som kom nå nettopp. Dette er et sett på 4 lakker: En nydelig grønn zombieaktig-glitterlakk, en sort crackle (som jeg ikke trenger at all da jeg har ørten crackle fra før, og er pisselei hele opplegget), en glow in the dark top coat ved det fantastiske navnet "Ghoulish Glow", og en top coat ved navn "Fast Forward" som visstnok skal tørke...yes you got it: Raskt.

It's alive med Ghoulish Glow og Crackle.
Den grønne glitterlakken "It's Alive" var den største overraskelsen, jeg kjøpte settet fordi de var utsolgt som separate lakker. Jeg tenkte det ville være en vanlig grønn glitterlakk. Men denne er virkelig stunning. Den er stappfull av rundt og hexagonformet glitter i en sumpfarget grønn base. Den er utrolig stilig. Og dekker helt på 2 strøk. Den ser nesten organisk ut fordi glitteret er av den typen som ikke legger seg og blit flatt og kjipt, men som danner dybde og tekstur. Men den får likevel en smooth overflate og spiser ikke top coat slik mye glitterlakk gjør.

"Ghoulish Glow" er som nevnt en glow in the dark top coat, det er ikke vits for meg å prøve å ta bilder av den på neglene fordi jeg ikke har bra nok kamera. But it glows. And that is so frekkin kool. Jeg har testet glow in the dark lakk før fra Ebay som var så yalla....dette funker! Hurra! Hurra!

It's Alive
Til sist en basic sort crackle. It cracks. That is all there is to say. Fast Forward har jeg ikke testet stort og kan heller skrive en noe mere om den om noen har lyst å vite noe.

Settet er kjøp via 8ty8beauty.com og kostet $ 9,48

It glooows!
 

6 comments:

  1. Oj, det var litt billigere enn de 25 dollarene eg betalte på ebay gitt. Er summen inkludert porto? Tror eg må sjekke ut den nettsiden du henviser til litt mer ;)

    ReplyDelete
  2. Jeg kjøpte 2 andre lakker i tillegg og betalte 16 i shipping. Så det er omtrent det samme. Ser nå at lakkene er back in stock seperat btw :)

    ReplyDelete
  3. Kor kjøper du dissa bretta med negler?

    ReplyDelete
  4. Ebay :) Bare søk på "nail art wheels"

    ReplyDelete
  5. Pretty! This has been an incredibly wonderful article.
    Thanks for providing these details.
    Also visit my web-site - perfumes

    ReplyDelete