Saturday, September 24, 2011

Nye smykker, ringer og øredobber.

Dette er favorittsmykket - Fikk av Gird.
 Jeg elsker stæsj. Jeg kan ikke få nok stæsj.Stæsj rules.  Har vi avklart det en gang for alle nå?
Poster bilder av nytt stæsj jeg har samlet meg opp iløpet av de siste 6 mnd. Noe av dere sett bilder av på facefuck, noe er nytt for alle. Noe er kjøpt via Evilbay, noe i butikker. Skriver hvor ting er kjøpt under bildet.











Bring on the bling!


Nydelig leddring med orange stener. Indiska.

Fineste billen mistet en fot. Evilbay.



Feste ørepynten ever. Evilbay

Nydelig. Kappahl

Stunning! Bollywood style. Evilbay

Dobbelring med hvite perler. Evilbay.

Alle trenger skjeletthender i ørene. Evilbay.

Digger disse fordi de er så blanke. Accessorize.

Holdt på å dø da jeg fant denne - Accessorize.

Festete ringer ever i stål - Accessorize.

Denne har dragehode i ledd - Indiska.

En total bitch å ha på med fiiiin - Accessorize.

Samme ring, bare bøyd. Indiska.

Kan det bli mere vakkert? Kappahl.

Dette er en av mine favoritter - Accessorize.

Fra favorittbutikken på Oslo city.

Gave fra Gird. Evilbay.

Digger disse, og de fant jeg på salg i en liten butikk i Grimstad.

Underlige, og passer best med kun en om gangen. Accessorize.

Plain snake. Indiska.


Disse er laget av søsteren til min tante.

Lager av søsteren til min tante.

7 comments:

  1. Mye fint her ;) Ser at vi har noe av det samme også faktisk!

    ReplyDelete
  2. Hey, en dame med god smak med andre ord ;) Takker!

    ReplyDelete
  3. Omfg, så jævlig mye pent. Anskaff deg kjettinglås på det eventuelle smykkeskrinet disse godsakene ligger oppi...

    ReplyDelete
  4. *ler* du er en modig dame om du tenker i de baner ;) Men tusen takk...jeg elsker ringer og smykker. Du finner ikke en perlering hos meg...men alt som er sært er stas.

    ReplyDelete
  5. Har du 88 palletten eller noen av dem? Kan du ikke skrive vurdering! :)

    ReplyDelete
  6. Hei anonym! Jeg har to stk faktisk ;)

    Jeg har skrevet anmeldelse av de to jeg har her: http://svartebloggen.blogspot.com/2010/09/diverse-favoritter.html

    ReplyDelete