Monday, November 7, 2011

Nails Ink - Magnetic!



Selvsagt dagen etter jeg fant magnetlakken fra Alessandro, oppdaget jeg at Beautybay hadde tatt inn magnetisk lakker fra Nails Inc. Well poo on me! Jeg måtte selvsagt bestille de to lakkene de hadde "Trafalgar Square" som er en koksgrå og "House of Parliment" som en en lilla. Jeg er syk, derfor kort blogg. Be thankfull. Oh and never mind the Henna on my fingers...it's a total fail.

Det fine med disse magnetlakkene er at magneten sitter i korken, som du derfor kan ta av og på uten å miste. I tillegg et det en liten plass til neglen med en opphøyning som du legger mot neglebåndet, og forhindrer å dytte magneglen i lakken. Selm jeg klarer å gjøre av og til anyways. En annen ting som er både positivt og negativt med denne lakken, er at magneten er supersterk, så du får amazing møsnter på 2-3 sekunder. Det betyr også at den er så sterk at om du holder den for nært neglen, vil du se at lakken løfter seg i små spisser opp mot magneten. Løsningen er å ikke holde den for nært, og å følge med på hva du gjør.

Sviger fikk testet disse av meg i helge, før jeg hadde prøvd de selv. Stor ståhei. Hun elsket de. Testet begge i dag og må si det er true love. Fargene er ikke allverdens mest spennende, en grå og en lilla. Men effekten skaper bølger, nesten en 3D-look i gradering. So it pretty much kicks ass. And they look much better isn real life. Bølgemønster.

Disse to koster 84 pr stk.

2 comments:

  1. Eg oppdaget faktisk disse i går, men bestilte dem ikke.. tenkte å vente litt å se ;) Fargene var ikke så spennende nei... men mønsteret ble stilig :)

    ReplyDelete
  2. Den lilla er mye mere fargesterk enn den ser ut på bildene. Dyp lilla,faktisk veldig pen. Ser kjip ut i flasken, men kommer veldig to life etter magneten.

    ReplyDelete