Friday, November 11, 2011

Marble nails again



Hadde et skikkelig miss forsøk på marbling tidligere i dag, og fant ut at jeg ville prøve på ny. Har skrevet om teknikken før her for de som er hyppen på å lære mere how to do it, og se fancy bilder.
Dette er hva jeg har lært siden første forsøk:

1:Jeg har problemer med at lakken størkner for fort, så jeg tok en liten sprut neglelakkfjerner i vannet. Det hjalp masse!

2: Jeg bruker en lang tapestripe som går rundt hele neglen i en omgang, og en kort en ved negebåndene. Jeg har tape 1 mm innenfor neglen og hadde minimalt med clean up. Anbefales!
Bruk en baselakk før du dypper.

3: Test lakkene først for å se hvilke som funker. Ikke alle lakker sprer seg likegodt.
Diverse lakk.

Messy shit right there.
4: Slapp litt av, ikke stress. Om du klarer å knipse en chillpill isteden for å pese masse med å få til et mønster, dra pinnen sakte og rolig og tenk litt hva du vil ha, også når du skal dyppe neglen. Når vi snakket slapp av, mener vi ikke en evighet. Du må være rask uansett med denne teknikken, men bruk noen ekstra sekunder. It will pay off. Og husk en god top coat!



Ble jævlig fornøyd faktisk. My best marble to date! Enjoy nail pr0n!
Stunning right?

Close up. No need for clean up!

Left hand. My favortite!

7 comments:

  1. Fantastisk! Kan du ikke lage innlegg om dine must haves Mac leppestifter og øyeskygger for oss som skal ønske oss det til jul?:)

    ReplyDelete
  2. Takker! Jeg er faktisk ikke fan av Mac sin sminke. Jeg har noen øyenskygger, og de er helt ok. Kostene deres er god kvalitet. Jeg anbefaler deg heller å sjekke ut Sleek sine paletter. Mye billigere og fantastisk kvalitet :)

    ReplyDelete
  3. Og du må blogge mer! Titter innom hver eneste dag etter deg! Men hva er madammens nåværende favoritt mineral foundation? Fortsatt Everyday Minerals?

    ReplyDelete
  4. Takk nok en gang! Vært lite tid til blogging, men ruger på noe nytt stæsj. Ny post kommer nok til uken tenker jeg. Still Everyday minerals som ruler, ja. Har mistet tellingen på hvor mange ganger jeg har bestilt nuh.

    ReplyDelete
  5. Er det noe frakt frakt på varene deres? Har en bestilling klar som kjæresten skal få lov til å bestille for meg :D

    ReplyDelete
  6. Og hvordan burde bollehode damer legge blushen sin egentlig?

    ReplyDelete
  7. Frakt er det stort sett alltid, men det er ikke mye. Madammer med rundt ansikt legger blush langs kinnben med en fan brush. Det er nais.

    ReplyDelete