Wednesday, October 19, 2011

Thank fuck! Endelig!



Jeg har søkt høyt og lav etter magnetiske neglelakker. Og funnet de, men ingen som sender til Norge.
Senest i går oppdaget jeg at Beautybay nå har tatt inn magnetisk lakker fra Nails Inc. Så da Bestilte jeg selvsagt to stk. Det merket jeg har lett etter et Alessandro Go Magic Twist. Sambo bestilte den til og med inn for et år siden i et parfymeri, uten hell.



I dag i total Valiumtåke etter tannlegebesøk, så jeg en Kicks på veien hjem og vandret inn og det første jeg ser er Alessandro-lakker. "Er det de magnetisk lakkene?!" Sier jeg til jenta som jobbet der "Eh...hva..eh nei...?" Men joda det var det, og jeg måtte forklare henne hva det var. "Tuller du?!" Sa hun. Nei. Jeg tuller aldri med neglelakk. En Go Magic Twist ble derfor med hjem, i tillegg til en nydelig vanlig Alessandro i gull og orange.



Magnetisk neglelakk is da shit. Du lakker neglene med et medium tykt lag lakk, plasserer fingeren på platen som følger med umiddelbart etter påføring, og holder magneten over i ca 10-15 sekunder. Og vips du har dritfete negler. Lakken har magnetiske partikler og magneten har et mønster. Den blå lakken jeg kjøpte har skrå striper. De hadde kun to farger, en i blå og en i brunt. Jeg er over the moon! Jeg syns det er så fantastisk kul effekt!

Om du holder magneten for langt fra neglen, får du ikke et sterkt mønster, jeg holdt den for langt unna på 3-4 negler, og alt du trenger å gjøre da er å lakke over et strøk til, og bruke magneten nærmere. Perfekt resultat! De hadde ikke så mange av disse fremme, så jeg tviler på de kommer til å være til salgs i evigheter om noen har tenkt å skaffe seg en slik.

Lakken kommer i en plastekse, med magnet og bruksanvisning.

Alessandro Go Magic Twist kostet 199 på Kicks på Majorstuen.

6 comments:

  1. Herregud så stilig!! Det er når jeg ser slike ting at jeg virkelig hadde lange negler!
    Elisabeth

    ReplyDelete
  2. Nå har jeg klipt ned mine negler da det var nødvendig, så mine er ikke så lange som vanlig. Funker fint på korte negler og dette :)

    ReplyDelete
  3. Da jeg var i Italia fant jeg magnetlakker, men de solgte ikke magnetene med! Nedtur!

    ReplyDelete
  4. Har du prøvd Bobbi Brown Correctoren? \ beste concealeren for under øyne du vet om er..?

    ReplyDelete
  5. Min favoritt når det gjelder concealer er Benefit sin Erase paste. Les om den her. Ellers lier jeg brightner fra Clique :)

    http://svartebloggen.blogspot.com/2010/08/benefit-cover-up.html

    ReplyDelete