Saturday, September 1, 2012

Kort post - Missha


Kun en kort post om en liten juvel jeg oppdaget ved en tilfeldighet.
Dette er en dusty brun creme med holografisk shimmer. Og ekstremt sterkt holografisk shimmer i tillegg. Shimmeret i denne er svært finmalt og har et intenst lys i seg. OG vi snakker innendørs. I sollys snakker vi instant besvimelse.
Jeg har ingen lakk som ligner i samlingen.



Flasken er hjerteformet, og det samme er korken noe som gjør den litt vanskelig å få godt grep på. Kosten, som jeg glemte å ta bilde av, er svært bred. Jeg liker brede koster, men dette er i overkant av hva selv jeg liker. Fordelen er at du får dekket neglen i ett penselstrøk, ulempen er at det er lettere å søle.

Bred kost eller ikke, lakken i seg selv er en stunning two coater, tørker raskt og er kort sagt pretty kick ass. Jeg kjøpte denne via Evilbay for £5.
Selger: http://myworld.ebay.co.uk/cosmetic.love/?_trksid=p4340.l2559
#JBR01



2 comments: