Thursday, September 6, 2012

Hare - The Monster


Kort post om en av mine fav indies.
Jeg har blitt hektet på lakker med shimmer i kontrastfarger. Har skaffet meg en hel del slike lakker og jeg hater at det jævla kameraet ikke vil fange ting i korrekt farge. Før jeg får gode nok bilder, blir det ittno blogg om de.

Dette er uannsett The Monster fra Hare. Herregud such a stunner.
En skitten gråblå creme, med grønt shimmer og sort glitter. Dette er en two coater og den dekker perfekt, tørker med mye tekstur. Jeg bruker Gelous og Seche Vite for å smooth overflate.
Kosten har god kvalitet, og er lett å jobbe med.

 Det var max drama og høyt blodtrykk da denne endelig ble min!

Er du fan av Stormy Skies av Girly Bits er denne right up your alley.

The Monster er en amazing lakk, virkelig unik.
Jeg har Asroid Turf oxo, det kommer en post om den om ikke lenge. 

Koster ca $8
Kjøpes via Etsy eller Llarowe (Etsy er stengt for en god stund, so go for Llarowe)

3 comments: