Thursday, September 6, 2012

MUA - Lip Boom






Det slutter aldri å forundre meg hvor mange idiotiske navn folk finner på til produktene sine.
"Lip Boom." For real.

Ok facepalm over and done with.

Jeg bestilte den del produkter fra MUA for noen mnd siden, hadde lest en del bra om merket og siden dette er billig stæsj, hadde jeg ikke akkurat mye å tape.
Innpakningen er god, alt ser sleek og bra ut. Men det var gjennomgående skuffelser.
Så dårlig var det meste av det jeg kjøpte at jeg ikke engang gidder å skrive noe om de produktene det gjelder.

Det som derimot er blitt brukt mye er Lip Boom i fargen Dooin Good (og en lebestift som ikke nevnes her)
Lip Boom er et todelt produkt, den ene siden er en lebestift og den andre er en shimmergloss.
På siten sier de at dette produktet kan brukes på flere måter, men trust me du vil ikke bruke glossen alene med mindre du vil se ut som en skanky hoe.

Jeg bruker lebestiften som vanlig, den er fast i konsistens og semimatt, tørker ikke ut og sitter helt greit på. Fargen er en rusten peach, som er kul nok for en mere naturlig farge, jeg bruker kun glossen midt på underlippen og på overleppen for å fremheve de totalt meningsløse linjalstrekene jeg er født med. Glossen er en lys peach med varmt shimmer i seg. Begge lukter karamell, glossen mere enn lebestiften. Glossen er semi sticky og settes litt med tiden, den glir ikke rundt og lager søl.

Helt ok bruksprodukt for en veldig billig penge.
MUA fører alt fra neglelakk til øyenskygge, men kvaliteten er på samme nivå som det meste fra ELF.
Vær klar over det om du vil sjekke ut merket. Noen produkter er bra, noe er ræva.
Nesehår FTW!



Lip Boom koster £3
Finnes i 8 farger.


No comments:

Post a Comment