Saturday, March 2, 2013

Femme Fatale - A Frosty Shake


Femme Fatale er et indie-merke man bør kjenne til om man vil være med i klubben for de lakkomane.
Kjent for sine unike glitterkombinasjoner og strøken design på flasken, er Femme Fatale helt klart i øverste sjiktet når det kommer til indies. Selger oxo sminke for de som vil sjekke ut andre produkter.

A frosty Shake ble sendt via magiske Norway Nails, og et aldri så lite hyl ble ropt i lykkerus.
Damn. Snakk om dritfin lakk. Denne var en av 3 i julekolleksjonen, for de som finner det interessant.

Lakken består av blank base, turkis glitter, større hex-glitter som jeg lurer på er litt holo faktisk, mindre hvitt glitter, og en hel del annet jeg ikke klarer så skille fra hverandre. Glitteret, uvisst hvilke helt konkret, får et et svakt skjær av gylden peach når lyset treffer det rett. Har ingenting i samlingen som ligner. Aldeles outstanding

Her ser du tydelig det gyldne skjæret.

Kvaliteten er enkelt og greit perfekt. Det trengs ikke fisking what so ever, ett strøk over passenede undies er nok, kosten henter opp perfekt mengde og variasjon, og glitteret fordeler seg jevnt og pent over neglene. Tørketiden er som med lignende lakk litt lengre, men ikke noe å grine over. M'kay?

Jeg har ett strøk A Frosy Shake over a England Excalibur (som det kommer en anmeldese av snart, chillpill!), ett strøk Gelous og ett strøk Seche Vite. Jeg kan kjenne litt tekstur, men ikke noe som plager meg. Som vanlig trenger slike glitterlakker å fylles på med et strøk Seche Vite dagen etter, og det gjør denne og.

Lakken i seg selv er helt klart preget av å være en del av en vinterkolleksjon, men du kan endre på det med å variere basefargen. Prøv denne over en sterk turkis feks. Killer.

Lakken kan du kjøpe flere steder, men jeg anbefaler deg å sikre deg denne via Norway Nails.
Støtt indies og støtt the little ppl!

3-Free, Cruelty Free and Vegan!
Koster: 169,-




No comments:

Post a Comment