Friday, June 14, 2013

Nailstation - so kool.

Kort post om to nye lakker fra Nailstation.
Nailstation er blitt ett av mine fav merker siste tiden. Svært god kvalitet, gode koster og godt utvalg i farger. Katteklor og tørre neglebånd. Deal with it.

 Hexagone:
Jeg var på jakt etter en koboltblå creme, med mye pigment og denne er spot on. Og kvaliteten på lakken er latterlig bra. Dette er nesten en one-coater. Lakken fordeler seg perfekt. Virkelig outstanding.
Fargen er en tanke mørkere enn jeg hadde sett for meg, men det er helt OK. I am digging it.


Osmose:  er en neon gul, med litt hvitt i seg og et svakt skjær av grønn.Dette er en neon som er bright as fuck men ikke så in your face som mange neongule lakker kan være. Som de aller fleste neonlakker er denne litt tykk i konsistensen, vent mellom hvert strøk slik at lakken får litt tid til å tørke. Dette er 3 lag, du kan fint slippe unna med 2 men jeg kuket til en negl og måtte fikse med nytt lag. Er veldig begeistret for alle toner gul med hvitt i seg om dagen så dette er veldig meg. Du kan fint bruke denne om du er over 30 uten å se ut som en wanna be Emo.


Nailstation anbefales virkelig. Det er absolutt et merke folk bør sjekke ut.
Jeg kjøper mine via Norway Nails. 
Koster: 129,-
Hun har fått inn flere spennende ting til sommeren, så ta turen innom nettsiden.
Husk å bruke koden "Svartebloggen10" så får du 10% rabatt.




No comments:

Post a Comment