Sunday, March 8, 2015

Milani - Color Statement Moisture Matte Lipstick



Milani kom nettopp ut med en fantastisk linje lipsticks og de er matte alle som en. Kvaliteten på disse er outstanding og jeg har nesten lyst til å kjøpe alle selv om det er farger jeg ikke engang kler. (Dette er den matte versjonen av den allerede eksisterende Color moisture-linjen de har fra før. )
Jeg har 4 stk som jeg skriver om i dag. Oh lykke.

Jeg liker matte lepper. Det passer best for min munn som er liten og blek med et tydelig arr som splitter overleppen på tvers. (Arr er sexy!) Matte produkter funker bra fordi de ikke blør utover i mine eskalerende rynker og fordi de er lette å bruke siden de ikke krever en lipliner.

Milani sine matte lipsticks tørker overhodet ikke ut leppene, produktet kuker seg ikk til og smuldrer slik mange matte lipsticks kan gjøre. Disse er buttersmooth både i påføring og på leppene. De inneholder grape fruit seeds-ekstrakt fra Italia (fint skal det værra!)
Og de varer. Og varer. Og varer. Innpakningen er sleek og classy i gull, og du ser fargen og navnet på bunnen.



Jeg har Matte Naked, Matte Orchid, Matte Confident og Matte Glam
Matte Naked er en perfekt nude, med en subtil varme og som passer blek hud perfekt.
Matte Glam er en killer, kald lilla, en av mine favoritter. Super sexy og vampy.
Matte Confident er en klassisk rød med blå tone, perfekt til sort winged liner.
Matte Orchid er en super bright rosa med blått i, utrolig kul farge som skiller seg ut. Dødsfet på gylden og mørk hud!
Matte glam, beibi!
Naked, Confident, Glam og Orchid.

Disse er amazeballz, folkens. De holder samme, eller bedre, kvalitet som mange High end brands på markedet. Milani er et av mine favorittmerker fra før og de fortsetter å levere gang på gang.

Jeg kjøpte mine via Ebay men du kan finne Milani flere steder online. Har ikke sett disse i nettbutikkene med int.shipping enda.
Koster ca $6

Milani er cruelity free og tillater heller ikke at produkter testes av second party.
De har også masse produkter som er vegan.

No comments:

Post a Comment