Thursday, July 21, 2011

Color Club - Killer colors.


Jeg har kjøpt en hel jævla haug med lakk de to siste mnd. Har oppdaget mye nytt fint, og funnet noen nye sites som sender til Norge. Det betyr mykje lakk på ho mor!
Har et par lakker fra Color Club før, fra Alter Ego Collection. Jeg ante ikke hvor jeg skulle få tak i de, så jeg fikk tak i mine to på Ebay. Nuh vet jeg hvor jeg får tak i disse og derfor ble det derfor 2 store hauls....I know I know. *koko*

De første lakkene jeg vil skrive om er Wild Orchid, Untamed Luxury, Covered in
Diamonds, Magic Attraction, Fashion Addic, Oooooo La La, og Revvvolution. Jeg vil påpeke at holo og glitter er svært vanskelig å fange på bilde. Jeg mistet solen mens jeg jobbet med swatches, og holo og glitter trenger sollys for å vise seg fra sin mest magiske side. Ergo er ikke bildene de beste. Jeg har til dags dato ikke sett bilder som fanger disse typer lakk på en måte som er true to life. Du får bare stole på meg når jeg sier de er freaking amazing. Jeg har noen favoritter, og noen jeg neppe kommer til å bruke ofte. Read on to find out more.

Wild Orchid
Wild Orchid er fra Untamed Luxury collection. Dette er en av favorittene mine. Det er en blå/grå shimmerlakk med fine bittesmå flakies i dus sølv. Den ser ikke all verden ut i flasken, men på er den utrolig pen. Den forandrer seg litt i lyset, og er ganske enkelt vakker. Trenger 2 strøk for å dekke. Pga flakies er dette en tykkere formula, men påføringen er problemfri. Glir på som en drøm.

Untamed Luxury
Untamed Luxury oxo fra Untamed Luxury Collection. Hmmm. Det er en grunn til at jeg ikke har så mange grønne lakker i samlingen, jeg er rett og slett ikke noen stor fan av grønt. Men jeg elsket denne lakken på swatches online, og jeg tenkte wth jeg prøver. Den er pen, den glitrer som et juletre, lakken går faktisk mere mot sjøgrønn/turkis enn ren grønn. Dette er en chunky, glitter polish, og egner seg best som top coat over en base i grønt. Trenger 3 strøk for å dekke over en baselakk. For andre som kicker på grønne lakker, er sikkert dette nail p0rn, for meg er det mere "meh".


Covered in Diamonds
Covered in Diamonds fra Untamed Luxury Collection. Oh my god. Dette er lakken sin! La meg gjøre det helt klart at dette er en lakk som krever baselakk, dette er ment som en effekt. Klart du kan bruke den solo, men som i så mange andre kolleksjoner om dagen kommer de ut med en lakk som skal komplimentere de andre. Denne er bare helt avsindig vakker.Og umulig å fange på bilde. Se for deg snøkrystaller badet i sol, se for deg diamanter som glimter. Denne tykke blanke lakken består av tynne asymetriske flak som skinner i tusen farger i sollys. Ifølge Scrangie er dette det samme materialet som brukes i snow globes. *swooon* *besvime* Denne er en must have. Det krevet litt å fordele flakene utover, men ikke mye pes. Du får masse pay off med et strøk og du kan bygge opp om du ønsker. Jeg syns less is more med denne type lakk. Du kan bruke den over alle mulige farger. Jeg slever med tanken på alle kombinasjoner.

Magic Attraction
Magic Attraction er fra Glitter Vixen collection. Og denne er helt på trynet vakker. Dette er en tykk lakk fullstappet av holografisk glitter, i motsetning til andre lignende lakker, har denne uliken størrelser i glitteret noe som gjør den svært vakker. Denne går mot lilla/lavender om du vil. Virkelig amazing. Oxo en lakk som trenger en baselakk, men du kan fint bruke den alene men da trenger den 3-4 strøk. Stunning. Denne vil bli brukt masse i sommer. I sollyset er den rent magisk.

Fashion Addict
Fashion Addict fra Catwalk Queen collection. En outstandig holographic lakk som er to die for! You must own this! Dette er en lavender klassisk hololakk som har meget god kvalitet som holo. Kommer til livet i sollyset, og jeg lover deg du vil få komplimenter for denne. Trenger 2 strøk alene, og 1 strøk over en base. Fanger regnbuefargene perfekt og helt på høyde med Nfu Oh sine holos.


Oooooo La La
Oooooo La La fra Femme Fatale Collection. Grrr. Denne så så nydelig ut på swatches, og når jeg testet den på nail wheel var den også stunning. På neglene er det en annen sak, mind you. Lakken er seig, tykk og vanskelig  å jobbe med. Den blir stripete, klumper seg og er rett og slett bare pyyyy. Utrolig kjipt med tanke på hvor pen den kan være. Jeg skal prøve denne igjen og vente lenge mellom hvert lag lakk. Kanskje jeg vil få denne bedre til da. Det er en hvit lakk med mye shimmer/pearl. Jeg ønsker å bruke denne til Konad, så jeg håper neste forsøk blir mere vellykket.

Revvvolution
Til sist har vi Revvvolution fra Femme Fatale Collection. Holy shit. Sort holo! Wooo! Nydelig, stunning, amazing! påføringen er en drøm, du trenger ikke baselakk, men du kan fint bruke det om ønskelig. Trenger 2 strøk alene. Perfekt, svart hololakk det er rimelig lykkedag for meg. Jeg kan ikke beskrive hvor stunning denne lakken er, du må ha den, ferdig sak. Ta den på, og ut i solen med seg! Solen var gått ned når jeg tok bildene, så du får ikke det fulle inntrykket. Buy it! You will thank me for it :D Viva la revolucion!

Jeg får en del lakker fra Color Club om noen dager, bilder kommer.

Color Club kjøpte jeg hos head2toebeauty
Lakkene ligger på ca $3.

Color Club tester ikke på dyr.

2 comments:

  1. Skal definitivt sjekke ut den nettsiden. Var ett par flotte lakker her ja ;) Kunne også tenkt meg en svart holo! <3

    ReplyDelete