Friday, July 8, 2011

SOOoooOOooo Sleek.



Sleek er som  nevnt før et suverent merke med svært høy kvalitet og svært rimelig pris. Disse palettene er en must have om du vil ha min ærlige mening. Jeg har Storm fra før, og grunnen  til at jeg ikke har de andre er rett og slett fordi fargene ikke er min greie. Øyenskyggene er eksepsjonelle. De slår Mac ned i skoene. Done deal. Høypigmenterte, fløyelsmyke, finnes ikke melete, fantastisk å påføre, sitter som støpt, enkle å blande. Jeg elsker de. Og Sleek-palettene er de jeg bruker _daglig_. Kan ikke anbefale disse nok. Om jeg ikke tar helt feil er det er par farger her som er de samme som i Storm palette. Noir, Glits, wrapped up og The mail.

Glitz er den metalliske blå.
Oh So Special er en i rekken av I-divine-palettene Sleek fører. De slipper nye paletter ganske ofte så jeg føler nøye med. Dette palettet har farger jeg elsker. Fra nøytrale duse i rosa, beige og brun, til de mere sultry blå og sort. Den sorte i disse palettene er outstanding. De er så fargemettet at du såvidt trenger å dyppe kosten i produktet. Jeg bruker en kombo av brun og sort hver eneste dag til øyenbrynene mine, og den sorte ser ikke ut som om den er rørt, mens den brune har fått en grundig omgang. Glitz er min go to quick smokey eye. Denne er perfekt sammen med sort liner på våtlinjen (Never forget to tight line).

Siden jeg nettopp har hatt en liten operasjon på ene øyelokket kan jeg ikke bruke øyesminke på en uke, jeg får derfor ikke testet øyenskyggene på enda. Men jeg kjenner noen av disse fargene fra før, og jeg har swatchet de og er overbegeistret.

Tilgi meg messy påføring.
Det andre produktet jeg vil si noe om er mascaraen deres ved navn Eye Drama. Jeg er fortsatt i sorg etter jeg fant ut at Rimmel tester på dyr. Det betyr at the love of my life mascara "Sexy curves" utgår. Derfor har jeg vært på jakt etter en ny som er like bra. Til nå har jeg faktisk brukt den gamle børsten til Sexy curves sammen med Eyeko sin mascara. Mascara er HAT. Jeg finner aldri noe som funker for meg. Så gleden var større enn stor da jeg åpnet Eye Drama. YEY det er en av de underlige smale kostene! De funker best for meg, og myk børste er et pluss for påføring. Og den løfter og laget nyyyyydelig krøll på vippene. Jeg er så happy! Woo! Endelig en ny fav mascara! *dø på seg* Jeg liker at vippene blir stive, jeg liker ikke mascaraer som  er myke. Jeg trenger mere "løft" i vippene på mine gamle dager, og denne er som  en mother fucking boob job! :D

Til sist er det en neglelakk fra Sleek ved navn Pastel Pink. Jeg har litt dilla på nude farger om dagen, hvem skulle tro det. Jeg er jo en bling kinda nail girl. Men jeg er altså på nudekjøret. Tenkte at siden man først skal bestille kan man jo slenge på en lakk. Er jo ikke slik at jeg er lakkoman eller noe. *host*
Pastel Pink har en kul flaske, men lakken er ikke noe å kaste ræva i taket etter. Fargen er en nydelig varm dus rosa, men konsistensen er tykk på feil måte, og påføringen blir ujevt og streaky. Trengte 3 strøk. Tørket sent. Jeg elsker fargen. Virkelig. Den er knall til nail art. Skulle ønske kvaliteten var langt bedre. Har bare testet denne, så jeg vet ikke så meget om de andre lakkene de fører. Til den prisen er det iallefall ikke noe å klage på.

Sleek I-Divine Oh So Special: €9.00 (Ca 70,-)
Sleek Mascara Eye Drama: €5.99 (Ca 47,-)
Sleek Pastel Pink nail polish: €4.00 /Ca 31,-)


Sleek tester ikke på dyr.

No comments:

Post a Comment