Friday, October 7, 2011

Illamasqua - must haves



Illamasqua hadde gratis frakt på bestillinger over $40, så jeg benyttet meg av tjansen. Nå ble pakken stanset i tollen, så dette ble mye dyrere enn planlagt. But hey, life is a right bitch. Deal.

Jeg er i et beksort humør så denne bloggen vil nok være noe farget av det. Leter du ettet blogger som lirer av seg enhjørninger i solnedgang....then I suggest you move on.

Jeg har lenge snust på concealeren til Illamasqua, og lest masse bra om denne. Den er superkremet, og lett å fordele. Jeg har UC 115 og den er perfekt til min lyse hud. Denne kommer i 10 toner så alle vil finne noe som matcher deres hud. Jeg bruker Eraze Paste fra Benefit fortsatt, og elsker den. Nå får vi se om Illamasqua er en verdig utfordrer. Stort pluss for speil! Oh and BTW: Død over Posten.no

Neste produkt er Hollow. Dette er et produkt jeg har snust på siden det kom ut som en del av Toxic Nature
Collection.. Da mest fordi sminkebærtene på tuben snakket så mye bra om at dette var den perfekte contour-fargen for oss som er veldig lyse. Jeg finner aldri en perfekt contour-farge, så jeg er nå spent på hvordan denne vil funke sammen med mine øvrige produkter. Husk at dette er et kremprodukt, og trenger et kremunderlag. Ikke bruk krem sammen med pudder, med mindre du er helt totalt fåkkings sprengt i skallen, eller om du har veldig god peilig på sminke og tekstur. Dette er en litt fastere krem, og fargen er en underlig dirty, dusty taupe som jeg kan se for meg vil være perfekt til å markere globallinjen, neseroten og kinnben. Produktet er crease free og vannfast. Good shit. Oh and by the way: People = Shit.

Siste ut er Medium Pencil i fargen Cane. Dette er en blyant du kan bruke overalt, til øyner, lipper og hvor ellers du måtte føle behov for å teste. En nydelig dus gul med mye hvitt i seg, kremet og god å jobbe med. Perfekt til våtlinjen. Husk! Damer over 30: Ikke bruk hvit blyant på våtlinjen! Det passer seg bare for de unge snellene på 20 og nedover som har klare hvite øyne og ser positivt på fremtiden. Vi gamle, sure skinn har gulere toner i øynene, og derfor skal vi bruke blyanter med gul/peach tone for å jevne ut. Denne vil også være perfekt til å markere cupids bow, altså overlippen.

Nå ble jeg jaggu i litt bedre humør. Det var nok en kombo av å slenge litt med lippa, og samtidig skive om de alltid like nydelige produktene fra mitt favorittmerke Illamasqua.

Helt til sist vil jeg bare opplyse om at de kommer nå med sin første parfyme ved det klingende navnet Freak. Joseph Corré sier i denne videoen at han er opptatt av å skape noe unikt, noe som tiltrekker mennesker. Han sier han er klar over at det også vil støte noen bort. Men at han heller vil ha noe som betyr noe, enn å ha et produkte som er likt av alle og bare ok. Now THAT is my kinda man.



Hollow koster: £13 inneholder 8 gram
Medim Pencil koster:£13 inneholder 1,5 gram
Under Eye concealer koster £13 inneholder 2.5ml 0.085 FL. OZ.

Illamasqua tester ikke på dyr.

2 comments:

  1. spent på consealeren!! snuser endel på siden deres for tiden, har tenkt å shoppe litt snart!! herlig å lire av seg ukvemsord iblant!! ;)

    ReplyDelete
  2. Den er overraskende bra :) Og perfekt til vinterhud.

    ReplyDelete