Monday, December 19, 2011

Models Own - Beetlejuice! Beetlejuice! Beetlejuice!



Alle ventet i spenning på denne kolleksjonen. Og alle er enige om at promobildene nok var litt for meget preget av en drøy runde i Photoshop. Men lakkene er uansettt flotte, om de ikke er like duochrome som promobildene lurte oss til å tro. Alle lakkene trenger 2-3 strøk bortsett fra Emerald Black. Den er også den eneste jeg ikke har testet på neglene, det er en sort lakk med masse grønt microshimmer.  Kvaliteten er god på disse lakkene, men for fuck sake kunne de ikke ha kommet opp med bedre navn? Helt på trynet. Med et så bar navn på en kolleksjon? For de av dere som husker og elsker filmen.... 


Kolleksjonen ble utsolgt på minutter, men jeg satt med fingeren på "bestillknappen" og var en av de heldige. Denne kolleksjonen er part of their permanent line, og er nå back in stock slik alle få sine. Favoritten min er uten tvil Aqua Violet. Aldeles stunning og har masse fin duochrome i blått, turkis, og rosa/lilla. Blue Purple minner meg veldig om Orly sin Gaxy Girl fra Cosmix FX collection, så har du den trenger du ikke denne. Noen trodde Golden Green skulle være en Dupe for Chanel sin Peridot. Jeg har ikke den, men swatches says no. Lakkene selges kun hos Models Own og koster £20 for alle 5 pluss 1 top coat, eller £5 pr stk.

Nail Pr0n ahead:

Blue Purple.

Pinky Brown

Aqua Violet.




Golden Green med NYX Carnival.

Aqua Violet med Northen Star Holo glitter.


No comments:

Post a Comment