Friday, December 23, 2011

Essie Luxeffects holiday 2011


Essie som stort sett fører nedtonede lakker i mere nøytrale farger, kom ut med en kick ass top coat colletion. Jeg har dupes på de andre lakkene og du kan lese om de her, men "As gold as it gets" ligner ikke noe jeg har fra før. Den er nydelig. Flakies i klar base i ulik størrelse som pimper opp alle neglelakker du har. Som noen av dere vet har jeg en seriøs fetish for flakies og har ørten av sorten i ørten merker. Flakies er de nye magnetic som var de nye crackle....trendene skifter jævlig raskt om dagen. I like. Flere merker kommer med flakies i ulike varianter, så det er mye å se frem til.

Anyways.... As gold as it gets er stunning. Jeg har swatchet den over ulike baselakker for å vise variasjonen. Konsistensen er litt tykk som den ofte er med flakies, bruk er tynt lag for et strøk. Det syns jeg gir penest resultat. Essie er alltid topp kvalitet og denne anbefales for de som liker litt ekstra bling. Nail p0rn ahead:

Lakkene koster 6o kr hos Beautybay






2 comments: