Friday, December 30, 2011

Bliss in a bottle!!


Jeg driter en lang faen i Nicky Minaj, men OPI har kommet med en kolleksjon i hennes navn, lik de har gjort med flere folk før henne. Det var kun to lakker i denne kolleksjonen jeg virkelig falt pladask for. Og de er tusen ganger mere stunning in real life enn swatches online viser. Begge er virkelig unike og jeg har ikke dupes i samlinen min. De to lakkene jeg har er "Save me" og "Metallic 4 life".

Metallic for life er en fantastisk lakk, den ser faktisk ut som asfalt! ASFALT! En sort base med sølvglitter og litt større rundt gliter som ikke forsvinner i den sorte basen, men legger seg perfekt lagvis. Den er beyond words kick ass! Teksturen er tykk pga masse glitter, og denne trenger 3 strøk. Ikke la strøk en forvirre deg, men vent noen minutter mellom strøkene slik at glitteret får satt seg. Top if off med et genereøst lag Seche Vite. Denne er en must have!



Save me var en overraskelse. Jeg vet at mange hater bar-glitter, jeg digger det. Save me har masse holografisk uberfint bar-glitter i en sølvshimmer base. Jeg trodde dette ville være en top coat, men den  dekker nok på 2 strøk, jeg har 3 på bildene cuz that's the way I roll bitches. Denne glitrer som et freakings juletre og er en juvel av en lakk. Bar-glitter gjør den så interessant og unik. Denne bør også tørke mellom strøkene og trenger 2 lag med Seche Vite da den tørker gritty. Kvaliteten på lakken er overraskende god mtp alt glitteret, det legger seg pent fordelt uten å samle seg i klumper. Aldeles stunning. Oh my god I die. Litteraly. I die. (ironisk bimbo)




Jeg kjøpte disse via Beverly Beaute og betalte £17.80 inkl shipping.

4 comments:

  1. Man og man....Save me er mye mere stunning in real life. Umulig å ta bilde av :P

    ReplyDelete
  2. Metallic for life må bli min ser jeg :) Herlig!

    ReplyDelete
  3. Det må den, må vite! Den er totalt killer :D Vil oxo funke som top coat over sort om man ikke gidder 2 strøk.

    ReplyDelete