Tuesday, December 27, 2011

Opi - The muppets collection


Bah. BAH.
Siden jeg er lakkoman måtte jeg selvsagt kjøpe denne selv om jeg kunne ha fått 3 stk for prisen via mine faste nettsites. Men jeg så den på Kicks, og siden de ikke hadde det jeg skulle ha, ble det til at jeg kjøpte Gone Gonzo. Selv om jeg overhodet ikke har vært begeistret for denne kolleksjonen what so ever. Og jeg er ikke begeistret for denne lakken heller.

Den ser pen ut i flaske, swatches online har vist en helt greit glitterlakk. Men saken er den at den faktisk er litt for dekkene på et strøk. Jeg hadde foretrukket at den hadde mindre glitter slik at den funket bedre som en top coat. Slik den er nå, blir resultatet rotete. Den må ha 3 strøk og den må dekke helt skal den ha noe for seg. Gone Gonzo er blått glitter og sølv hexagonglitter i klar base. Don't get me wrong, kvaliteten er kjempegod, det er bare ikke my kinda bling. Jeg angrer nå på at jeg ikke kjøpte Gettin' Miss Piggy With It isteden.
3 strøk.

Akk ja. Kan være den funker over en sort lakk. Denne blir liggende urørt i en god stund fremover.
1 strøk over Opi "I want to be a lone star"

1 strøk over Opi "I want to be a lone star"

1 strøk over Opi "I want to be a lone star"

Close up.

1 comment:

  1. Nedtur at de er så svake. Har ikke giddi å kjøpe noen av disse glitterlakkene, men kjøpte noen av de andre muppets-lakkene

    ReplyDelete