Tuesday, June 5, 2012

Color Club - Metamorphosis


Dette er en av to lakker fra Take Wing Summer Collection 2012.
Jeg har også Daisy Does It som er den gule lakken. Bildene suger denne gangen, sorry.

Metamorphosis er en smaragdgrønn glass fleck med svakt lilla duochrome.
Den er meget pen på neglene, og har nesten en chrome finish eller speileffekt. Absolutt en nydelig lakk, men den trenger 3-4 strøk for å dekke. Den er meget tynn i konsistens. Det samme gjelder Daisy Does It. Det irriterer meg fordi jeg ikke gidder å bruke lang tid på å lakke 4 lag selv om lakken er nydelig.




Men jeg ser ikke bort fra at jeg kommer til å ta meg tid til å bruke denne ved flere anledninger, fordi den har en veldig flott finish på neglene. Det lilla i lakken er ikke så fremtredende som i flasken, men kommer frem i ulike lyskilder.

Stort mere er det ikke å si om denne. Pretty, but a lot of work.

(Nail bling fra Ebay)

No comments:

Post a Comment