Tuesday, June 26, 2012

Jøss.

Just a quick review:

Jeg som aldri er i byen, og iallefall aldri innom H&M, ramlet innom der etter tannlegebesøk på Majorstuen. Og hva så jeg? En nydelig grønn/blå duochrome! Jeg så to lakker som lignet veldig på hverandre og kjøpte begge. Men denne har et sterkere blåskjær. Til 30+ kr er dette en rimelig kick ass lakk. Den dekker nesten helt på 1 strøk, jeg har to på bildene. Nydelig foil finish, duochrome fra grønn, svakt gul og over i koboltblå. Denne må du rett og slett bare eie. God pensel utmerket kvalitet. Jeg er utrolig overrasket. Way to go H&M!

Denne heter altså Lady Luck og kostet ca 30,-





2 comments:

  1. Jeg lurte på flere ganger om jeg vil ha den eller ikke... ja, den er neste på liste ;) Takk for swatch :)

    ReplyDelete
  2. Disse listene blir ofte lange ja ;) Cheers!

    ReplyDelete