Sunday, June 3, 2012

Orly - Dark Shadows Collection

Har enda ikke sett filmen, og sambo nekter å se den fordi den visst nok må være en totalslakt av den originale filmen.

But I mean, det er Johnny Depp. I'd hit that.

Anyways, Dark Shadows kolleksjonen består av  4 lakker, og jeg har 2 av de.

Først ut er Mysterious Curse, dette er en lakk som er så sinnsykt mye finere in real life og på neglene enn swatches og i flasken. På neglene er den veldig vanskelig å ta gode bilder av. Det er en blå/lilla lakk med shimmer, og går fra mørk aubergine, til kongeblå, turkis, dyp rosa, lilla og grønn. Den har et spekter som er ganske imponerende. Og det hadde jeg ikke ventet basert på swatches online.


Konsistensen tilsvarte 2 strøk, men siden denne tørker litt ujevnt, trenger den 3 for å dekke. Ellers bør du vente mellom strøkene. Med Seche Vite top coat blir denne lakkene levende, og shimmeret gnistrer. Fikk ikke tatt bilder i solen med denne på, men jeg kan levende forestille meg at den er killer i sollys.


Leter du etter en mørk lakk med masse liv er dette et godt valg.

Next up er Buried Alive. En lakk jeg virkelig ikke vanligvis faller for. Brun er ikke helt meg. Men denne har noe eget ved seg. Shimmer med heftig gull og et svakt hint av rødt.

Hva minner dette meg om....På neglene har den masse dybde og med top coat blir den skikkelig svulstig. Kandiserte mandler? Ja det er noe i den gata der...en ganske unik farge.Fin og mørk og mystisk.


Denne trenger kun 2 strøk, veldig pigmentert og dekker meget bra.

Orly har disse gode korkene med tekstur og gummi som gjør de gode å holde i og jobbe med.


No comments:

Post a Comment