Saturday, January 5, 2013

a England - She Walks In Beauty




a England er ett av mine favorittmerker innen lakk.
Deres lakker er alltid av ekstremt høy kvalitet, og med et solid designuttrykk. Jeg har enda ikke sett en lakk fra a England jeg ikke har elsket.

Da "Heavenly Quotes" ble promoters, gikk det er gisp gjennom lakk-scenen. Alle holder pusten når a England kommer med noe nytt. Det gikk ett nytt gisp da vi så swatches av She walks in beauty. Den var grusom. Rett dritstygg. De fleste lot være å bestille den. Norway Nails sendte meg denne og jeg mistet nesten pusten da jeg så den RL. It's a killer!!

Swatches online har totalt drept denne edelstenen av en lakk. Denne er så sinnsykt vakker at words fail me. En outstanding mix av gammelrosa hex-glitter i en gylden shimmer-base. Holy shit. The purty.

Påføringen er helt på trynet amazing, denne flyter over neglene, og den nydelige basen gjør at denne er en two coater. Jeg har 3 coats på bildene. Denne krever ikke undies, men kan fint brukes over andre lakker. Jeg viser den alene og over en mørk grå/grønn creme.

Mister Svarteblogg har kommentert neglene mine flere ganger siden jeg tok denne på. Du må ha denne. Du har rett og slett ikke noe valg. Dette er en av de mest utsøkte glitterlakkene jeg eier. OG jeg vurderer å kjøpe backups. Jeg har ingenting som ligner. At all.
(Jeg har Nail Tek base og top coat, Gelous top coat og Seche Vite over lakken)

She Walks In Beauty kommer i salg hos Norway Nails snart, og ellers i Salg via a England og andre sites.

3 comments:

  1. Here author is giving information on DRDO Tenders
    and ICFRE Tenders for more details visit free
    tenders site. As a matter of fact, there are some news stories
    that have made such a strong impact on the society
    that some of them have even won accolades.
    As a whole the paper has some major drawbacks, there
    are no pictures, essentially no world news
    and the front page contained a spelling error.
    Generally Tuyetkegel Blognic could be consisted of any types such as social, economic, political, art, cultural,
    terrorism, suicides, religious, health, technology, science, business,
    marketing, and disaster news. This also means that you trust those who have already used the products and know how they are used.


    Here is my website click here

    ReplyDelete
  2. At that time, I was a very ordinary promoter at a small company, of course,
    I earned not much money which was just enough to support
    myself. If so, taking steps like trying to prevent further injury or loss of blood are the most important thing you
    can do. Company Name: Fayette Chiropractic Center Address: 126 New Hope Road, Fayetteville, Georgia 30214 Contact Telephone Number:
    (770) 461-2225 Fax Telephone Number: (770) 461-0186 Email: info@fayettechiropractic.

    Different from other girls, she did not wear the very sexy short dress and very high-heeled
    shoes, she only wore a white skirt, which suited her slim figure very much, and
    her hair was very straight, she had white and smooth skin, a pair of big eyes
    which could speak for her, I saw the unique charm in her.

    You must be introduced with a display screen with
    several alternatives one particular of which will be safe mode with networking.


    Feel free to surf to my webpage Salem desk

    ReplyDelete
  3. And just as I mentioned above that you simply came across a large number of distinctive types of medicines, but still you're in problems. This is where a program like Yeast Infection No More can help. The most common injury experienced by accident victims is whiplash. They began their musical association in Nashville, TN in 1971, performing in local clubs. The doctor will ask about symptoms of metabolic disorders such as fatigue, headaches, cramping, mood changes, shortness of breath, and chronic diarrhea.

    Review my blog Loki's

    ReplyDelete