Thursday, November 4, 2010

Beautiful Twists!



Fikk tips om dette produktet via tuben, og siden jeg er en sucker for packaging og elsker duften av all things nice måtte jeg bare teste.
Beautifull Twists er veganske, hjemmelagede produkter. Ella Dean som er kvinnen bak merket, lager lip balms, room sprays, body mists og parfyme. Og alt har en helt sinnsykt bedårenede design med tegninger av morsomme karakterer med egne historier. Og et utall av dufter å velge mellom. For ikke å snakke om alle de morsomme navnene på produktene!

Jeg bestilte 4 lip balms, og fikk 1 gratis i gave :) Slikt kan vi like.
Jeg kjøpte limited Halloween set Boo-licious, og Autumn fra limited fall edition som er min favoritt. (lukter HIMMELSK) og fikk Vampire fra limited Halloween edition. Settet kom pent pakket med håndskrevet takkehilsen. Liker det og!

Beskrivelsene av duftene er så søte. Feks: "Scary vampire fruity cereal", eller "Sweet boo-licious kisses for my date (Casper's older brother)" De jeg har dufter alt fra kokos, blåbær, marshmallows, fersken til pannekaker. Om nom nom!

Selve produktet et kjempemykt på lippene, ikke klissete og mykgjør uten tvil. Dessuten går jeg rundt å snuser alle disse himmelske duftene som er so close to my nose! *snuse* Tubene er vanlig lip balm størrelse, med skru opp teknikk, og alle ingrediensene er oppført.
Hun lager alt fra bunnen av, også etikettene: All my ingredients are 100% vegan friendly. I love using candelilla wax (a wax from a plant) rather than beeswax because bees scare me & I kinda feel bad for them sometimes (yes, I'm a sap). I also love using sweet almond oil because it makes my lip balms very soothing & moisturizing & it has a nice mild scent.

Jeg syns det er så viktig å støtte selvstendinge næringer, jeg vet hva jeg får og pengene går rett til madammen som lager produktene. Og derfor er det også veldig billig. Jeg vil påpeke at kundeservice var av en annen verden! Very impressed indeed!
Jeg skal uten tvil bestille mere av hennes produkter, og neste gang skal jeg prøve body mist fordi tanken på å lukte godteri er jo aldeles fantastisk! Feks denne, eller denne!
WEEE!! :D


Kjempegode ideer til julegaver eller gaver til noen du bryr deg litt eksta om. Hun selger masse søte sett også med både body mists, lip balms og room sprays. Hun selger produktene via Etsy.com

Som nevnt er Beautiful Twists veganske produkter, og tester altså ikke på dyr. Greit å være ekstra besvisst i disse dager.
En lip balm koster fra 23,- og settene ligger på rundt 120,-

Enjoy!


No comments:

Post a Comment