Saturday, November 13, 2010

Eyeko again!


I can't help it people...I love Eyeko!

Denne gangen kom det 3 neglelakker og en Fat Balm i posten!
Siden jeg ble så betatt av Rain, og ikke minst overrasket over at jeg ville like en slik farge, måtte jeg kjøpe flere i samme gata. De 3 nye jeg fikk i dag er Military polish, Punk polish og Lilac polish.
Jeg tok bilder av flaskene før jeg testet lakkene, så på bildene har jeg på meg China glaze Grape pop og Sally Hansen Hidden Treasure. Husk å klikke på bilder for detaljer and nail pron! :D



Military polish
er som navnet sier en militærgrønn lakk, men dessverre er den nesten sort på neglene og er altså ikke lik fargen slik den ser ut i flasken. Don't get me wrong, fargen er kjempefin, men den er altså mye mørkere enn man skulle tro. Den er lett å påføre, og trengte 2 strøk for et dekkende resultat. Uten skimmer. Tørket raskt.


Punk polish er en knallrosa lakk, på grensen mot neon (Min pedantiske kjæreste irriterer seg grønn over at alt er neon fordi "Det er bare rosa og rødt som er neon, de andre fargene får man fra andre gasser!!" *rolls eyes* Anyways: Denne er mye tykkere i konsistensen og litt vanskligere å påføre, trengte 1 strøk for dekkende resultat (Jeg har to strøk på bildet), brukte laang tid på å tørke. Kul farge, ikke noe radikalt nytt eller kjempespennende. Den er uten noen form for skimmer. Men flasken er dritkul og jeg liker knallrosa. So there.



Lilac polish er igjen den store overraskelsen.....jeg elsker den. Go figure...at en pike som meg vil elske en pastellfarget lilla lakk? Den er lett å påføre, brukte litt lengre tid på å tørke og trenger 2-3 strøk for et dekkende resultat. Det som er kult er at den er vekdig unik i fargen, med et hint av grått og den er nesten litt melkeaktig i fargen. Fett. Er genial sammen med sort lakk feks. Se for den denne sammen med en sort fransk manikyr. Stunning. Også uten noen form for shimmer. Min favoritt av de 3 uten tvil.


Og sist men ikke minst: Eyeko Strawberry Fat Balm. Dette er en limited edition lip balm. Tidligere hadde Eyeko disse i 3 typer, nå er de tilbake med et større utvalg med mange forskjellige smaker/dufter for en kort periode. Så vil du ha en, bør du kjøpe de nå. Med solfaktor 15, Jojoba og lysreflekterende partikkler, er den et lite under for lippene. Den kommer i en to die for innpakning. Og selve balmen er i en diger sku-opp tube. Noen reagerer på at overflaten er så stor og at det gjør at den er vanskelig å påføre lippene, jeg har bittesmå lipper og har ikke noe problem. Du kan seff bruke en pensel om du vil, men det er ikke nødvendig. Denne gir et svakt skjær av fruktrødt til lippene og varer virkelig uendelig. Jeg hater lip gloss og andre produkter på lippene som er for flytende. Denne glir ikke, og er faktisk den beste balmen jeg har prøvd. It Beats Beautifull twists hands down, selv om de oxo er bra. Dessuten dufter den helt himmelsk av jordbær. Om nom nom! Du kan bruke den som rouge også, bare bruk fingrene til å gi vinterdøde kinn litt farge. Denne vil vare i årevis så det er en god investering.

Husk at om du bestiller for over 15€ får du med gratis gave, og med hver bestilling følger det med et kort med kode på som også gir en gratis gave ved neste kjøp :) Sweet.
Eyeko har masse juletilbud nå også, så her kan kan finne gode tips til gaver til de som har alt.

Eyeko fat balm koster 7.00€ (ca 56,-)
Du kan også kjøpe sett på 3 stk til 15.00€ (ca 115,-)
Eyeko nail polish koster 4.00€ (Ca 32,-)

Eyeko tester ikke på dyr.

No comments:

Post a Comment