Monday, November 8, 2010

Pixi again!


Siden jeg har blitt så betatt av Pixi, så har jeg bestilt meg 2 nye produkter. Noe må man finne på her man ligger sykemeldt med dobbel prolaps.
Denne gangen bestilte jeg via websiden, og fikk varene rask levert med håndkrevet hilsen og greier. Alle produkter hos Pixi er rimelige, praktiske og av god kvalitet.

Det første produktet er en Eye bright liner, og denne er kjempebra til våtlinjen. Vi som er over 30 skal ikke bruke hvite blyanter på våtlinjen fordi dette området som engang var lysrosa, blir mørkere rødt med årene. Og hviten i øynene våre blir mindre strålende, og om du da bruker en hvit liner så ser det veldig overdrevet ut. Vi bør bruke en liner med et gulskjær da dette passer langt bedre. Og det har denne. Når du tar den på, virker øynene friskere og det ser naturlig ut.

Om du er som meg og har linjalstreker til lipper, så er denne fantastisk til å markere utenfor lippene med før du bruker en lipliner. Det gir et diskre highlight, og munnen virker litt mere fyldig. Jeg har en mann som hater store lipper, so yey for me. Jeg snakker ikke om å kjøre full chola girl look med andre ord. Denne lineren er myk og fin i konsistensen og kommer i en snerten skru opp-pen. Love it. (Trutemunnbilde med Eye bright liner)

Det andre produktet er Lip & Line, en kombinert lip liner og lebestift. Og jeg elsker denne fargen! Teksturen er kjempemyk, og den mykgjør uten å være klissete. Denne fargen er perfekt til min naturlige farge, den fremhever og ser naturlig ut. Jeg har hatt den på meg i 2.5 timer nå og den sitter like godt, så Pixi holder det de lover når de sier den er "Stay on". Tres nice. Det smarte med denne som mye av produktene til Pixi, er at denne kombinerer både lip liner og lebestift, og begge er i skru-opp. Og hvor fantastisk er det ikke å ha perfekt farge lip liner til lebestiften? Med denne trenger du ikke lete siden denne er perfect match.

Lip lineren er tynnere enn de jeg har brukt før i samme utformning, og det er kjempebra for den er mere presis. Den klumper ikke og er mye og lett å påføre spesielt siden den er skå noe som passer me perfekt. Den er vannfast og "feather proof" i tillegg. Dette er nuh min favoritt av alle lebestifter jeg har. And I have MANY. *host*

Kort blog om to kjempegode produkter.

Eye bright liner koster £ 10.00
Lip & Line koster £ 12.00

Pixi tester ikke på dyr.

No comments:

Post a Comment