Saturday, February 19, 2011

Eyeko - Yes, even more!



Eyeko. Igjen.
Produkter fra Eyeko er så kule, og jeg har nå alt jeg vil ha fra det merket.
Som dere vet har jeg helt totalt dilla på lip pens. Jeg har fra Barry M og fra Milani. Og nå har jeg alle 3 de 3 som Eyeko fører også. Galskap. I know. I know.

Det som er et stort pluss med Eyeko Liptastic , er at disse kan skrues opp som en limstift. Det betyr ar du slipper å kvesse de. For Barry M og Milani sine vil jeg på det sterkeste anbefale og ha de liggende i kjøleskapet 10 minutter før du skal kvesse de, slik at de ikke brekker.
Et annet pluss med Eyeko sine er at de er matte uten noen form for glitter eller shimmer eller duocrome. Dette gjør at de funker til hverdagsbruk. Jeg ELSKER glitter, men jeg er glad i variasjon.

Eyeko fører 3 farger: Loud Mouth som er en kald, dus rosa, Lip Lover som er en perfect pin up red med blått i seg og Hot Lips som er  kald knallrosa. De er fantastiske på lippene, veldig myke og tilfører fuktighet. Lett å påføre og sitter som støpt. Alt i alt et kjempegodt produkt til en billig penge. Og veldig praktisk å ta med seg ut på livet eller på reise. Og de ser jo überkule ut i tillegg. Altid et pluss.


Eyeko har salg nå: 3 for 2 til 14.00€. Det er en god deal. (Pr stk koster de 7.00€. For de som må ha det forklart).




Jeg fikk Eyeko Big Eyes Mascara i posten i dag oxo, og så praktisk det er å ha mascara i en tube isteden for den vanlige sylinderen? Nå kan du skviiiise ut siste rest av produkt når den tid kommer. Genialt. Og du får shitloads for pengene! Denne tuben inneholder 8 ml. Det er mye! Jeg leter etter en erstatning for Rimmel sin Sexy Curves som er min fav. Rimmel tester på dyr så det er utelukket å kjøpe ny. Denne ser utt il å gjøre en god jobb! Denne mascaraen koster 10.00€.

Kort til sist fikk jeg gratis med Eyeko sin Graffiti Eyeliner Pen i Navy Blue. Har blogget om disse før


Eyeko tester ikke på dyr.

1 comment:

  1. You made some decent points there. I did a search on the subject and found most people will approve with your website.


    Also visit my web page :: facebookofsex

    ReplyDelete