Saturday, October 9, 2010

Eyeko!


Jeg vil gjøre oppmerksom på at jeg linker til alt jeg skriver om, også til hvor jeg har kjøpt ting via ebay. Linkene mine fører deg ofte til rare og underlige steder. Les og lær! Det er min sære humor ;) Og husk at du kan klikke på bildene for å få de større og for å se detaljer!

Nye produkter fra fantastiske Eyeko.
Gud jeg digger den sukkersøte designen de har på alt. Det er så overdose! Jeg fikk 4 neglelakker og en eyeliner pen i posten i dag.
Storveis.

Jeg har prøvd å lakke noen falske negler med disse lakkene, men som vanlig så vil ikke mitt bedritne digitalkamera være grei. Glitteret er umulig å fange på foto. Jeg håper bildene gir en liten indikasjon på hvor sykt fine de er. (Jeg kan ikke lakke mine egne fordi jeg holder på med Sally Hansen-kuren. )

Jeg bestilte Vampira polish for goth nails. (Jeg ELSKER Vampira, hun er så bad!), Cosmic polish for space nails, Indigo polish for sultry nails, og gratis gave fordi jeg bestilte over 10$ var Rain polish for city nails.
Jeg bestilte Eyeko Graffiti Eyeliner Pen i lilla fordi jeg har grønne øyner. Funker. Og dessuten har jeg jo en million sorte eyeliners. *host obsessive host*

Det er vanskelig å velge en favoritt av disse lakkene, fordi de er alle virkelig helt to die for.
Vampira polish er en sort base med masse, masse blodrødt glitter. To lag dekket helt, og resultatet blir ikke en flat glitterlakk, men masse dybde på samme måte som med Ruby pumps fra China Glaze. Tørket raskt, trenger en top coat for ekstra glans. Designen er helt absurd kul, veldig old school indeed!

Cosmic nails er en sort med regnbuefarget glitter, dette tror jeg må være favoritten....kanskje....jeg elsker denne typen glitter fordi lyser får neglene til å stråle. 2 lag holdt, men denne brukte litt lengere tid på å tørke. Helt av en annen verden fantastisk!

Indigo nails var den jeg var minst entusiatisk over før jeg så den fordi jeg har så mange blå neglelakker, men denne er av en annen verden fin! Masse blått skimmer som minner om dypt hav, mørk blå fløyel...og alt annet magisk og vakkert som er blått. Den er virkelig sultry!

Rain nails var som sagt gratis, og dette er en dekkende lysblå, med masse grått i seg. Og et hint av skimmer som hindrer den i å gi et flatt resultat. Jeg liker den faktisk veldig godt. Det hadde jeg ikke trodd. 2 støk holder. Denne vil være veldig bra for nail art med mye mørke detaljer. Alene blir den for "pen pike" for meg altså.

Eyeko Graffiti Eyeliner Pen testet jeg først på underarmen, og ble skuffet fordi den var så lite dekkende. Testet med primer på underarmen og da ble den bedre. Så testet jeg den på øyet, uten primer og jaggu ble den kjempebra! Burde lissom ha gjort det først. Hello. Resultatet ble en dekkende, fargesterk, sexy lilla. Love it! Du kan lage brede striper eller veldig tynne striper. Du kan også bygge opp fargen alt ettersom hvor mørk du vil ha den. Den er god i hånden og gjør en cateye easy. Og den er smudge proof!

Pakken kom i en bedårende plastpose med rosa logo, klistremerke, postkort og gratis gavekode.
Om du bestiller over 10$ får du en gratis gave via nettsiden. Koden som kommer på gavekortet kan bare brukes alene. Jeg misforsto og trodde jeg fikk 2 gratis gaver. Now I know.

Jeg kjøpte de 3 lakkene i et sett ved navn The Dark Side. Dåne&besvime så kult!
(Om du bestiller over 10$ denne uken, får du Vampira polish med på kjøpet.)
Settet kostet £8.50 (du sparer 20%, en lakk koster £3.50 )
Lakkene innholder: 8,5 ml.

Eyeko Graffiti Eyeliner Pen koster: £5.00
Kommer i sort, blått, lilla og brunt.


Eyeko tester ikke på dyr.

8 comments:

  1. De ser helt utroooolige ut! Har selv bestilt og lurte på hvor lang tid det tok før du fikk dem? Kan ikke gå fort nok, falt også helt pladask for Rain! Men blir nok Cosmic på neglene mine når den kommer.. fryktelig passelige navn de har på lakkene sine!

    ReplyDelete
  2. Hey takker for comment!
    Jeg gleder meg sinnsvakt til å teste Cosmic altså. Den er helt sykt rå!
    Rain overrasket meg veldig. Den er mye penere enn i flasken :)
    Det gikk kjapt å få pakken:9 dager :)
    Jeg har frytelig lyst på en Fat Balm oxo...det får bli neste bestilling ;)

    ReplyDelete
  3. Rain ser veldig preppy ut ja, men av og til er det nettopp en slik lakk man trenger - hva ellers skal redde antrekket en dag jeg har på meg hvit genser liksom?! Mangler sånn inspirasjon til manier om dagen, så har kjøpt inn en liten haug vakre lakker (vi snakker lakk som endrer farge avhengig av temperatur, superglitterlakk i en million farger og topcoat som gjør lakken matt på sekunder) og det eeer så GØYGØYGØY! *elsk* Flott at postgangen ikke gikk så fryktelig treigt, selv er jeg sutrete etter tre dager uten pakke i posten, men surk.. tålmodighet. :( Swatches av Cosmic er helt fascinerende, men jeg tror ikke bilder gir et rettferdig inntrykk av den whatsoever. Aldri sett en lakk med så spesielle egenskaper før. Åh. Dette blir gøy! *hopp*

    ReplyDelete
  4. Jeg vil også ha de som forandre farge! Sett på de!
    Og jeg øsnker meg den top coat'en fra Essie som gjør alle lakker matt. Men de sender ikke til Norge. DØ!Hvilke merke kjøpte du?

    ReplyDelete
  5. Essie! :) http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=330459169598&ssPageName=STRK:MEWNX:IT#ht_1593wt_905 kjøpte fra hun her. Tok under ei uke før den var i posten, rimelig også. Veldig fornøyd! Fryktelig morsom topcoat som blir matt på sekunder (lite rom for feil :p) og stor og herlig flaske!<3 Løp og kjøøøøp :)

    ReplyDelete
  6. Har fått de nå og sitter her og sparkler med Cosmic! Bra fornøyd ja! Litt vel lang tørketid etter min smak, men to lag var mer enn nok og påføringa var smud. Skal ikke klage. Gleder meg som faen til å prøve Rain da (nå vi bare skiter totalt i at jeg fikk en av de discontinued Chanel-lakkene i posten også i dag, screw Chanel! EYEKO<3) :D:D

    ReplyDelete
  7. Dytt fingrene i kaldt vann! Da tøker det kjappere ;)

    ReplyDelete