Tuesday, February 8, 2011

More Pixi. All hail Pixi!


Jada. Jeg vet. Jeg er gal etter Pixi. Totalt. Alt de fører er right up my alley. Og nå har jeg er ganske stor samling av produkter. Noe har jeg anmeldt før, og en del har jeg brukt en stund uten å anmelde noe av det. På tide.
 Det blir mange bilder i denne bloggen, men det er vel greit siden alle som leser sminkeblogger er imbesile kjøtthuer? Moving on.

Jeg har 2 stk  Lip & Line: Vintage Rose og Rusty Tan. Har blogget om Lip & Line før. ELSKER disse og bruker de hele tiden. Anbefales på det varmeste.

Jeg har 2 stk primers: Flawless Beauty Primer og Flawless & Poreless. Flawless Beauty Primer fikk jeg i dag og har ikke testet den enda. Det jeg kan si er at produktet var mørkere enn på bildet. Jeg så for meg en peach pink, men den har en litt rusten tone. På huden blir produktet fargeløst og gir en glød, så det har ikke noe å si for resultatet. Men jeg hadde foretrukket en frisk rosa ala That Gal fra Benefit. Flawless & Poreless har jeg brukt en god stund. Også her skuffet fargen på produktet meg litt. Primeren har en beige farge og jeg vet ikke hva det er...men jeg foretrekker altså en friskere farge. Som primer er den ok, ikke amazing. Den hjelper på porene mine, men utfører ikke mirakler. Derfor ville jeg teste Flawless Beauty Primer for å se om jeg liker den bedre. Skal oppdatere etter å ha brukt den en stund.

Jeg har 1 Energy Blush i Golden Energy. En kjempesøt kit med blush, og highligh og en kost i en skuff kommer i tillegg. Jeg er fav av Pixi nettopp fordi de kombinerer så mange løsninger i en pakke. Jeg bruker ikke denne så ofte, men den er kjempefin. gir en nydelig farge til kinn og en dramatisk highlight til kinnben.

Jeg har 1 Lid &Line i Matt Charcoal Grey. Denne er genial. Her får du en eyeliner i skru opp slik at du slipper å kvesse, du får en øyenskygge og en blending brush.  3 produkter i 1 med andre ord. Perfekt til smokey eyes, lett å bruke, superpraktisk og flott utformet. Brukes ganske ofte. Kjempebra kvalitet på liner og øyenskygge. Finnes i 7 farger.


Jeg har 1 Illuminating Tint & Conceal. En tinted moisturizer og concealer i ett. How smart is that? Fucking brilliant. Som jeg skrev da jeg anmeldte Lip & Line så er slike produkter fantastiske fordi man ikke trenger å lete etter matching produkt. Her får du alt du trenger til en kjapp makeup. Jeg foretrekker alle produkter i tuber da det er mere hygienisk og mere praktisk enn krukker. Denne gir en nydelig glød til huden og jeg er spent på å se om denne kan måle seg med min all time fav tinted moisturizer fra Laura Mercier. Skal oppdatere dere på det om litt.

Jeg har 1 Eye Bright Liner og denne har jeg blogget om før. Bruker daglig and I love it!.

Jeg har 1 Natural Mineral Kit i Stocholm. Brukes svært ofte og ELSKER den. Har blogget om denne før. Her får du 8 produkter i en kit. Nydelige farger, kjempegod kvalitet og i dete hele tatt perfekt!

Jeg har 1 Eye Beauty Kit i Magic. Blogget om denne før. Denne varianten er utgått, men du vil finne utallige andre som vil passe deg. Den jeg eier, har også en concealer og en primer.

Jeg har 1 Eyelid and Crease Duo. en praktisk sminkebørste med børste i begge ender. du kan også ta disse av og bruke kun 1 om gangen skulle du ønske det. Kjempepraktisk og god kvalitet. Myk og behagelig. 

Jeg har 1 Fairy Light Solos i Nude Nouveaux. En nydelig øyenskygge med "holographic shades with 3D undertones." Ganske så spesiell på huden. Den har shimmer men ikke så mye at vi over 30 ikke kan bruke den. Subtil og ganske så magisk faktisk. Veldig pigmentert og kjempegod kvalitet. For ikke å glemme det nydelige alven som er trykket på, et kjennemerke for Pixi. Jeg elsker alt som er eterisk så alver på sminken min er ikke akkurat negativt. Disse kommer i 7 forskjellige farger. And I want all of them, damnit!

Det var hele samlingen min, gitt. Ikke så rent lite, men jeg elsker virkelig dette merket. Det er min type design, det er mine toner, det er svært høy kvalitet, innpakningen er divine, det er en fornuftig pris, de har fantastisk kundeservice, rask shipping, stort utvalg av farger og i det hele tatt et fantastisk merke. Amazing stuff.


Pixi tester ikke på dyr.

Fairy Light Solos koster £ 10.00.
Eyelid & Crease Duo koster:  £ 18.00
Eye Beauty Kit koster: £18.00
Natural Mineral Kit koster: £28.00
Eye Bright Liner koster: £10.00
Illuminating Tint & Conceal koster: £20.00
Lid & Line koster: £14.00
Energy Blush koster: £14.00
Flawless Beauty Primer koster: £20.00
Flawless & Poreless koster: £20.00

No comments:

Post a Comment