Saturday, May 14, 2011

MNY cosmetics



Maybelline har et søstermerke som heter MNY. Jeg oppdaget det kun fordi utstillingen skiller seg ut fra de andre drug store brands du finner på feks Cubus. MNY er farkesterke produkter og stas design. Og billig.
Neglelakkene er overraskende bra. Jeg har noen produkter og er godt fornøyd med det jeg har.
Et strøk: #657, 341, 749 og 265
Dessuten har noen søte piker ønsket mere om produkter man kan få tak i uten å bestille via nett. Nå er jeg som de fleste vet by now, RASENDE på de fleste store merkene som er übervanskelig å få tak i generelt her i landet. Store sites som Sephora feks. DIE. Så her er en kort blogg om produkter dere kan skaffe dere alle sammen for en billig penge. Litt uinspirert blogg med kjipe bilder. Akk ja.

Lovely blå gloss med glitter: #690
Gloss med bart.
Jeg er en hore etter innpakning, det er halve produktet for meg. Jeg tiltrekkes av innpakning som skiller seg ut, som er nyskapende og kul. MNY har en kul design på produktene, egentlig litt 60 og 70-talls når jeg tenker meg om.  Neglelakkene er som nevnt veldig bra, bra på pigmentering, dekker fint og varer 3-4 dager. Bildet viser et strøk (sorry ræva lakkejobb) Favoritten er den gule og den orangerøde.

Jeg har en rouge som jeg ble veldig positivt overrasket over da den er en hightlight og rouge i ett. Gir en kjempefin glød i tillegg til fin farge. Anbefales. Jeg har en blå lip gloss. Jeg har fått det for meg etter at jeg leste en blogg om blå gloss. Der stor det skrevet at de gir et kjempefint resultat, og siden det jakter jeg altså på blå gloss over alt. Denne er kjempefin. Du får altså ikke blå lipper, men den gir et spennende skjær og en underlig tone. Love. Jeg har en øyenskygge som er helt grei, ikke noe å kaste ræva i taket etter, men helt standard drog store kvalitet, men bruk for all del en primer.
 Øyenskygge #609 rouge #201

Vil tro de fleste kan finne noe de liker hos MNY, fra bruntoner til kalde blåtoner. De har et stort spenn av produkter så her er det bare å ta løpefart til cubus, Lindex eller lignende.

Jeg kan ikke si noe om prisen da jeg ikke husker hva jeg har betalt.
Men vi snakker under 50,- tipper jeg.



Nå har jeg i etterkant funnet ut at Maybelline ikke tester på dyr, men har underleverandører som gjør.

No comments:

Post a Comment