Tuesday, May 3, 2011

Nail p0rn

Tenkte jeg skulle poste bilder av mine fav neglelakker. Jeg tviler på at noen i min krets er like autistisk som meg når det gjelder neglelakk. Så denne posten blir vel mere en stimmepost enn noe annet slik at jeg kan se alle mine flytende skatter satt i system. Nyt det de som vil. Denne posten vil kun inneholde bilder med navn på lakk. Og jeg gjør oppmerksom på at dette kun er juvelene i samlingen min. Jeg har ørten andre lakker som er pene, men som ikke er verdige denne poste. Noen er favoritter pga selve lakken, andre pga flasken. Enjoy!

Nfu Oh

Nfu Oh (Den blå ble gitt til min niese)

Nfu Oh

Nfu Oh

Nfu Oh - 61 (vanskelig å få tak i) Bilde i sollys <3

Sally Hansen -  Hidden Treasure (Umulig å finne, limited edition)

Man glaze - Matte Is Muder <3

Urban Decay  - Bruise
Illamasqua - Scarab <3

Eyeko

Eyeko

Eyeko
China glaze Purple Panic med hvit crackle
Sally Hansen Tripple Strong
Eyeko
China Glaze Ruby Slippers med Sort crackle
Opi: Glow Up Already & Liquid Leather
Sølv her er Stargazer i Chrome.








Prikkene er Star Gazer i Pink

Orly  - Space Cadette (Meget mulig min fav av alle)

Eyeko
Color Club - Total Mystery

Color Club  - Total Mystery & Alias

Unknown <3 Fant på Grønnland.

Stargazer - Har i Chrome & Pink

Nubar - Absolute & Greener

TL - Gold nail art

China Glaze: Ruby Slippers, Nova, Liquid Leather, Purple Panic, Grape Pop

OPI: Glow Up Already, Flashbulb Fuchsia, Cuckoo For This Color

Eyeko

Eyeko

Orly  - Galaxy Girl

Trind: CC134 (Mest pga flasken)

Seche vite - Base & top coat

Barry M Crackle in  blue (Bedre enn Isa Dora som jeg oxo har...)

Barry M crackle in pink ( Har sort også)

Ciate - Twilight (ELSKER flasken)

Sally Hansen Hidden Treasure as top coat over black.

China glaze - Purple Panic (my fav pink)

China Glaze  - Ruby Slippers (my fav red)

4 comments:

  1. de krakeleringslakkene der var jo MYE tøffere enn isadora!!!!
    Kjente autisten komme krypende her....;)

    ReplyDelete
  2. Syns de er kule i rosa og blå ja :)

    ReplyDelete
  3. så kult! har faktisk på meg nfu-oh neglelakken nå, tante :D hilsen ida

    ReplyDelete