Saturday, May 28, 2011

Litt diverse.

Smådill er tingen. Bilig stæsj er ofte ræva kvalitet, men noen ganger er det faktisk en liten juvel man får med seg hjem for en billig penge. Posten i dag tar for seg 3 slike.


Trykk på bilde for detaljer.
China Glaze Liquid Leather + MNY
Først ut er #145 av MNY (MNY har jeg blogget om før). Dette er en lakk som ikke ville ha tiltrukket meg, hadde det ikke vært fordi jeg var lysten på å kjøpe billig dill. Jeg så den og tenkte helt grei lakk. Men så la jeg merke til at den har flakies! FLAKIES!! Ok...for de av dere som leste min bloggpost på Sally Hansen Hidden trasure og Nfu Oh #40 , så vet dere at jeg er GAL etter flakies. Det er bittesmå flak i lakken som gir et utall av effekter i alle regnbuens farger. Å komme over en lakk med flakies på Cubus er veldig Twillight Zone for meg altså. La det være sagt: Denne kan ikke måle seg med Hidden Treasure eller Nfu Oh. MEN. Om du vil ha en billig lakk med en kjempeflott effekt for 40,- er dette virkelig en lakk å få med seg før den forsvinner. Jeg skal iallfall kjøpe 3 stk til. Det fine med flakies er at de gir helt ulike effekter mtp hvilke lakk du velger å ha under den. Dette er altså en top coat, ikke ment som en lakk for seg selv. Selv om den nok gir et diskret resultat for de som måtte ønske det. Men velg en mørk baselakk, sort, mørk blå, mørk lilla, you get my point. Løp og kjøp. Hidden Treasure finner du ikke, så om du ikke ønsker å bruke penger på en litt dyr Nfu Oh, er dette en grei løsning.
Edit: Jeg testet nettopp denne på en skittenhvit lakk, og det ble kjempefint.


China Glaze Liquid Leather + Crackle
Ellers så oppdaget min kjære samboer (som man skulle tro var metroseksuell eller homo) at det var kommet en ny Crackle polish. Så da måtte jeg seff ha den og. Denne er fra Depend og er i blodrød. Og jeg tenkte at den ikke ville skille seg stort fra de andre merkene jeg har, men den sprekker kjempefint. Må nok ha et par til i andre farger ja. Husker ikke hva disse koster, men tipper en 50-lapp.

I mean c'mon now! Pink skulls! :D
Ellers så ønsker jeg med Ed Hardys sin nye parfyme, men syns den er ekstremt dyr. Derfor falt blikket mitt på den billige eau de toilette til 99.- "Pink Cockie" heter den, og det er en  rip off Ed Hardy design. Den dufter krydret godteri. En merkelig blanding mellom sukkersøtt og eksotisk krydder. Jeg elsker den. Og innpakningen er jo to die for! Det et en duft til i serien, den syns jeg duftet billig russisk hore.

Alt dette er å finne på Cubus. Koster fint lite, vel verdt pengene :) Og jeg er snill med de av dere som etterlyser flere produkter man kan kjøpe i butikk og ikke bare på nett ;)

No comments:

Post a Comment