Thursday, June 23, 2011

Barry M - Nail Paints


Jeg digger Barry M. Det er rimelig sminke med god kvalitet. Jeg er fan av lakkene de fører og jeg har en liten samling nå. Siste tilskuddet er disse 4 nydelige fargene. Grey, Dusky Mauve, Mushroom og Blue Moon.

Jeg har skrevet "dusty" på bildene. Sorry typo.

Grey er en mettet, skitten gun metal, uten shimmer. Den har svakt hint av blått i seg og tørker 2 toner mørkere enn slik den ser ut i flasken. Jimi sin favoritt. En mellomtykk lakk, hadde vært dekkende ved 1 strøk men jeg har 2 strøk på bildet. Love it. Denne vil bli mye brukt.

Dusky Mauve er en mørk brun med burgunder shimmer. Høres helt underlig ut, sant? Inne ser du kun antydning til shimmer og den underlige rosatonen, men i sollys er det tydelig. Dette var lakken jeg hadde hørt så mye om på nettet, og den jeg var mest spent på. Den er veldig fin, men ikke så amazing som folk vil ha det til. Trengte 2 strøk for å dekke, en tykk konsistens så bruk mye lakk ved påføring.

Mushroom er en melkesjokoladebrun uten shimmer. Denne liker jeg veldig godt. Den er veldig basic men har en underlig skitten tone som gjør den spesiell. Very nice. Denne trengte 2 lag for å dekke, lakken er tykk og du må bruke mye lakk på kosten for å få et jevnt resultat.

Til sist har vi Blue Moon som jeg syns er nydelig. På bildet har jeg 3 strøk, og det er dekkenede, men jeg ser den hadde blitt enda bedre med 4 støk. Dette er en lysblå, nesten mintfarget lakk med et veldig svakt hint av shimmer. Den har som de andre en gråtone som gjør den skitten og dusty. Man skulle tro at en slik farge ville være skrikende på neglene, men den er dempet og sval. Denne blir killer i kombo med et utall andre farger mtp nail art. Selve lakken er mere flytende enn de andre 3, og trenger som nevnt 3 strøk. En klar favoritt.

Barry M-lakkene koster £2.99

Barry M tester ikke på dyr.

No comments:

Post a Comment