Tuesday, January 10, 2012

La Girl glitter polish

Jeg har dilla på glitter for tiden. Det er så mye fancy glitterlakk i kolleksjonene som slippes nå. Generelt er dette en kick ass tid for lakkomane som meg. Glitter, flakies, holografisk, magnetisk lakk....and all that good stuff. Jeg har vært på jakt etter en sort og en rød glitterlakk som ikke dekker for mye, men som kun lager en jevn tekstur. Lykken var derfor stor da jeg fikk La Girl glitter polish i posten. Disse er perfekte. En slik glitterlakk kan brukes over alle farger, og forandrer de til noe mere spennende. Jeg foretrekker den røde over sterke farger som feks blått eller gult. Det er litt out of the box.
Den sorte får neglene til  se ut som fugleegg eller småstein. Digger det. Flaskene er flotte, kosten er veldig god å jobbe med. Glitteret består av fint glitter og større rundt glitter i klar base, og det fordeler seg perfekt over neglen uten å klumpe seg sammen. Et strøk er nok. Tørker semimatt og smooth, jeg syns den sorte er amazing med matt top coat (jeg bruker Essie Matt about you på bildene)
Billig og kjempebra. Finnes i mange ulike farger, kjøpes hos Beautyjoint. Pris: $2,49


Sidenote: Noe har kanskje fått med seg Fingerpaints limited flakies collection. Den selges kun hos Sallys i butikk. Og er allerede vanskelig å oppdrive selv om den ble sluppet kun for litt over en uke siden. Min fantastiske polish pusher Karen skaffet meg 2 av de jeg helst ville ha! De er på vei i posten. Blogg kommer. bown down to me, bitches. I haz fingerpainst flakies! ;) Jeg har Sally Hansen Hidden Treasure og flere fla Nfu Oh. Men ingen som ligner Asylum og Twisted i denne kolleksjonen. YEY!.
Anyways, nail pr0n:





2 comments: