Sunday, July 1, 2012

Candy Lacquer - Black Ice


Dette er en lakk jeg har brukt mye tid på å få tak i. Ikke akkurat fra Candy Lacquer, men black shatter glitter. Et annet indiemerke hadde den for salg, men da jeg oppdaget den hadde hun sluttet å produsere den. Hyl. Etter tips på negleforum fant jeg denne. Kjente til merket fra før, men denne lakken var ny for meg.

Dette er altså nok en indielakk, og er det noe som eksploderer om dagen er det nettopp indiemarkedet. Det syns jeg er fantastisk. Det fryder anarkisten i meg. Det skal sier at mange av de mest populære merkene nå føyer seg inn under andre merker som blir solgt hos Llarowe. Personlig er jeg ikke så glad for akkuratr det. Å stalke Etsy og facebook, telle ned timer og minutter i håp om å få tak i en skatt du har ventet i ukesvis på er lissom halve morroa med slike lakker. Andre igjen vil si at det vil bli lettere å få tak i de nå. I don't see that as a good thing.

Men en ting skal sies og det er at mange har sluttet med international shipping, og det har gjort det vanskeligere for meg å få tak i merker jeg liker. Llarowe har int.shipping. Som du ser er det både positivt og negativt. Og en annen ting verdt å merke seg er at når ørten kvinnfolk samler seg blir det drama. Masse drama.

Men dette er en post om lakk.
Black Ice er sort shatter i blank base, og på bildene har jeg ett strøk over China Glaze Love's A Beach. Jeg var engstelig for om Black Ice ville bli for sparsommelig på, men ett strøk er nok. Trenger ikke hente opp glitter eller dabb it on. Det fordeler seg perfekt og klumper seg ikke.
 Penselen er god, flasken er dritfet. Hallo den er sort!

Og det passer veldig bra mtp at at Break The Black Ice er en av mine fav låter av Di6.


Black Ice kan kjøpes via Candy Lacquer og koster ca 50,-
Facebook her

No comments:

Post a Comment