Sunday, July 1, 2012

HC HighTech Cosmetics - Instant Lash Extender

Dette er HC's Instant Lash Extender som ifølge informasjonen skal gi 30% lengre vipper ved påføring, og 0,7 mm lengre vipper etter 1 mnd bruk. Websiden er så fancy at man skulle tro man de solgte utstyr til NASA o_O

Jeg skal la det gå en mnd, oppdatere med bloggpost og nye bilder for å se om vippene har blitt lengre eller ikke. It's on, bitches!

Dette må jeg selvsagt teste. Ikke fordi jeg ikke har lange nok vipper fra før, men fordi man kan aldri ha _for_ lange vipper. Right? Har også lest bra reviews og produktet er rimelig. Jeg er på evig jakt etter den perfekte mascara. Min all time fav var Sexy Curves fra Rimmel, men de tester på dyr, så da ble det Eye Drama fra Sleek men den har vært out of stock for ever. De sa den skulle komme i mai.....

Denne har en børste som påfører mascara godt, den fordeler produktet og separerer vippene uten mye klumper. Den tørker ikke og blir stiv, noe jeg personlig savner. Jeg liker mascara som bli stiv og gir bue til vippene. Denne gir litt bue, men tørker altså myk. Du kan påføre tynne lag uten at den klumper, la lakken tørke mellom lagene Det følger med bruksanvisning, men den har jeg rotet bort. Den forlenger vippene ved påføring noe bildene viser. Om den vil forlenge vippene permanent får vi komme tilbake til om en mnd ;)

So let's test this motherfucker.

Bildene viser med og uten Instant Lash Extender.


Uten mascara

Med mascara
Uten mascara

Med mascara
Denne kan kjøpes via feks Strawberrynet og koster nuh 90,- (egentlig 200,-)

2 comments:

  1. Heh takker :P Vi får vente og se om mnd om denne er så bra som produsenten lover.

    ReplyDelete