Saturday, July 14, 2012

Meow Cosmetics




Meow Cosmetics er et lite indie-firma som selger mineralsminke, og jeg er totalt besatt.
Websiden er helt håpløs, men produktene er afuckingmazing.
Jeg har hørt om de før, men aldri sjekket de ut. Etter å ha sett Killer Colors sin review måtte jeg bare bestille noen samples. Og etter å ha mottat samples var det ikke tvil om at jeg ville ha flere produkter.

Det er fortvilende at jeg ikke klarer å ta gode bilder av disse, de har en amazing glød. Og på huden er de..jeg har ikke ord. Huden får en glød som  er helt amazing. Mister Svarteblogg ble imponert! Det ser ut som verdens sunneste hud, en glød som kommer fra innsiden. Perfekt shimmer, perfekt tekstur. Du må rett og slett bare bestille samples og prøve selv.

Prophecy  - End of Days
Dette er en must have. Anna: Du vil elske denne. Det er den beste highlight jeg har eid ever. Denne er perfekt på kinnben, på overlippen, highlight under bryn, i øyekroken....den har en amazing glow som er totalt...gaaaah. So freaking stunning! Og du trenger minimalt med produkt, dette er høypigmenterte saker. Skal du bestille noe, er dette den du MÅ teste. Fanger lyset og fremhever all things good, bruker hver eneste dag.


Centerfold blush 
Jeg ble litt engstelig da jeg åpnet krukken og så fargen up close, men damn den er stunning på huden. Igjen gir den en amazing glød, som bare blir mere perfekt desto mere den buffes inn i huden. Dette er en amazing blush med en nydelig tekstur som virkelig blir levende når den varmes opp og blandes med huden din og eventuell foundation. Less is more, du kan bygge den opp men begyn med litt og litt.


Isis Egyptian Treasures blush
Immortal glow powder -  Egyptian Treasures
Begge disse ble testet i dag som øyenskygger, i ren feiltakelse. Men man lærer av feil, og det jeg lærte var at de funker utmerket som øyenskygger ;) Jeg kan skrive mere om de etter jeg har fått testet de slik de er ment til å brukes om så ønskelig (Tullejente)
Ankh! Hello!


 


Del Sol bronzer: Corona Full Size
Jeg tenkte jeg hadde bommet totalt da jeg så denne fargen i krukken. Jeg valgte den fordi damen bak Meow Cosmetics anbefalte den til en kunde på facebook som var veldig lys i huden. Denne har mye shimmer, og ser veldig mørk ut til lys hud. Jeg tok litt på børsten og ble overbegeistret. Igjen, produktet blander seg perfekt med huden og danner den mest amazing contour color. Kinnbein! Hører dere? Ikke et spor av oransje i denne bronzeren. Er du likblek er dette noe for deg.








Denne er søren meg duochrome.



Samples:
Gratis sendte hun 2 samples fra den nye kolleksjonen Summer Spirits: Tequila Sunrise og Blue Hawaii.
Disse samples bestilte jeg ved første kjøp: End of days  - Hysteria, Neptunes Grotto  - Dead Sea, End of days  - Oblivion, Sunless sea - Polyhymnia.


10g koster $9,25
Samples 1/8 ts koster $1 (free samples with every order)
Bronzer 20g koster $14,50

INTERNATIONAL SHIPPING:  For shipping to all other countries outside the US, the cart will estimate shipping as closely as we can based on the charts here.  Usually, it will display the correct shipping amount.  If the shipping estimate is too low, we will invoice you via Paypal for the difference.  As soon as this invoice is paid, your order will ship. 
If the wrong shipping option is selected, we will hold your order and invoice you.  Invoices not paid within 5 days will be refunded and subject to a restocking fee.

For 


.25 graIm jar: $1I1.2510 gram jar: $11.25

No comments:

Post a Comment