Friday, July 20, 2012

Smitten Polish - Mint Chip

Nok en indie, folkens

Dette er Mint Chip av Smitten Polish. En mintgrønn, tynn creme med mellomstor rundt kobberglitter og små mikroglitter også i kobber. Den minner meg uten tvil om pistacheis med sjokoladebiter. Om nom.

Jeg liker lakker med uvanlige fargekombo, og det var det som trigget meg med denne. In real life ble jeg ikke så begeistret egentlig, og lot være å teste den i 2-3 uker før i dag. Denne er nedtonet i forhold til en del av de andre indiene jeg har, men den er faktisk pen. Lakken er tyn, trenger 3 strøk, jeg har gitt den dusty mintgrønne truser (baselakk for lakk n00bs) Dette for å ikke bruke så mye lakk. På bildene har jeg 2 strøk over en base. Mint Chip tørker svært raskt, fordeler seg bra. Bruk lite lakk på penselen da denne er ganske flytende. På første strøk fikk jeg ikke mange av det større kobberglitteret, men på strøk to var ikke det noe problem.

Ikke stor mere å si om denne, en pen og diskret lakk som passer de fleste skulle jeg tro.

Mint Chip kan kjøpes her, stalk the site for re-stocks

No comments:

Post a Comment